پایان یک فصل پُر دردسر برای شهریار/یک مازندرانی در بوشهر قهرمان لیگ شد !

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و شهریار ساری در حالی که از تعداد بازیکنانی زیادی سود نمی برد در دیداری خارج از خانه حریفش را شکست داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در نهایت تیم قهرمان و تیم های سقوط کننده مشخص شدند.

در این هفته از رقابت ها تیم شهریار ساری که در این فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد و به سختی موفق به ماندن در لیگ شد، در برابر پیام کویر اردکان به برتری دست پیدا کرد تا دست پر این دیدار خارج از خانه را پشت سر بگذارد و لیگ را با یک برد ارزشمند به پایان برساند.

شهریار ساری در حالی که از تعداد بازیکنانی زیادی سود نمی برد در دیداری خارج از خانه مقابل حریفش به برتری ۹ بر ۷ دست یافت.

شاگردان افشین امیدی در این دیدار با ۵ بازیکن به مصاف حریف سختکوش خود رفتند و در حالی که هیچ یار ذخیره ای نداشتند، موفق شدند دست به کار بزرگی بزنند و هفته پایانی لیگ را با این برد به پایان برسانند.

شهریار ساری که فصل گذشته نایب قهرمان این رقابت ها شده بود، این فصل با ۲۴ امتیاز و با ۹ برد و ۱۳ باخت، در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفت و به کار خود پایان داد .

اما در پایان این رقابت ها باز هم تیم پارس جنوبی بوشهر برای چندمین سال پیاپی قهرمان این رقابت ها شد که محمد مرادی بازیکن مازندرانی فصل گذشته شهریار ساری که سال گذشته آقای گل لیگ برتر شده بود، به همراه این تیم قهرمان لیگ برتر شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

نتایج نهایی هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی به شرح ذیل می باشد :

شهرداری بندرعباس  ۱۷ منطقه آزاد چابهار   ۱

گلساپوش یزد    ۶ شهدا چلیچه     ۳

پیام کویر اردکان ۷ شهریار ساری      ۹

ملوان بندرگز  ۴ ایفا اردکان     ۳

شاهین خزر رودسر  ۴شهید جهان نژادیان آبادان ۲