حذف شاگردان نکونام در ضربات پنالتی/سپاهان ۱ (۴) نساجی ۱ (۳)

در مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال، تیم سپاهان مقابل نساجی مازندران در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز دو تیم سپاهان و نساجی مازندران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند تا تکلیف تیم صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

داور: علیرضا فغانی

کمک‌داوران: محمدرضا مدیرروستا ـ مهرداد نجفی

کارت زرد: مهرداد محمدی ( سپاهان) سیدمحمد میری، جرج ولسیانی، محمد عباس زاده( نساجی)

کارت قرمز:

* ترکیب تیم فوتبال سپاهان اصفهان

پیام نیازمند، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، عزت الله پورقاز، خالد شفیعی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی،کیروش استنلی و ساسان انصاری

* ترکیب تیم فوتبال نساجی مازندران

حامد لک، جرج ولسیانی، حامد شیری، فرشاد فرجی، علی اصغر عاشوری، محتبی ممشلی، احمد عبداله زاده، محمد میری، محمد آبشک، علی شجاعی و رحمان جعفری

* گل

دقیقه ۵، کیروش استنلی زننده گل نخست برای سپاهان

دقیقه ۲۶، سجاد شهباززاده از تیم سپاهان گل به خودی

زردپوشان سپاهان از ابتدای کار، بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵بازی گل زودهنگام خود را توسط کیروش استنلی وارد دروازه لک کردند.

در ادامه تیم نساجی توانست توپ و میدان را مال خود کرده و فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کند و همین فشار سبب شد تا سجاد شهبازاده با گل به‌خودی دروازه تیم خود را باز کند و بازی به تساوی کشیده شود.

در نیمه دوم هم هردوتیم موقعیت‌هایی بر روی دروازه هم خلق کردند ولی نتیجه‌ای در بر نداشت و بازی در پایان ۹۰ دقیقه با پنج دقیقه وقت اضافه یک بر یک به اتمام رسید.

بازی در دو وقت پانزده دقیقه‌ای، گلی در بر نداشت و دو تیم با اندوخته یک بر یک خود به استقبال ضربات پنالتی رفتند.

به گزارش فارس، در ضربات پنالتی، محمد عباس‌زاده، و محمد آبشک ضربات پنالتی را از دست دادند و تیم سپاهان در مجموع ۵ بر ۴ توانست از سد تیم نساجی عبور کند.

پنالتی‌زنان نساجی:

جرج ولسیانی، محمد آبشک( دروازه‌بان سپاهان توپ را مهار کرد)، مجتبی ممشلی، حامد شیری، محمد عباس‌زاده (پنالتی او به بالای دروازه رفت و گل نشد!)

پنالتی‌زنان سپاهان:

 محمد ایرانپوریان، کی‌روش استنلی، ساسان انصاری (حامد لک توپ را با کمک تیر دروازه گرفت)، ولادمیر کومان، مهدی کیانی