خونه به خونه همچنان روی نوار ناکامی / تیم مدعی فصل گذشته در انتهای جدول !

هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این هفته خونه به خونه مازندران در دیداری خارج از خانه مغلوب میزبان خود شد و در انتهای جدول قرار گرفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در یکی از مهمترین دیدار ها تیم خونه به خونه در تبریز میهمان شهرداری این شهر بود.

در این هفته خونه به خونه مازندران در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود شد تا ناکامی هایش در این فصل ادامه دار باشد.

بابلی ها که بعد از چند هفته ناکامی، تغییراتی در کادر فنی خود نیز ایجاد کرده بودند، موفق نشدند با برزگر جوان هم کاری از پیش ببرند و در برابر شهرداری تبریز هم بازی خود را واگذار کردند تا از همین ابتدای فصل یکی از بخت های سقوط به لیگ پایین تر باشند.

خونه به خونه بابل که فصل گذشته هم در لیگ و هم در جام حذفی فوتبال کشور از مدعیان قهرمانی بود و در چند سال حضورش همیشه بهترین شرایط ممکن را در لیگ داشت، این فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و شاید همین مشکلات سرآغاز فرار بخش خصوصی و این سرمایه گذار از استان مازندران باشد . باید دید که مسئولین استانی برای حفظ این سرمایه گذار و حل مشکلات این باشگاه چه اقداماتی را در ادامه صورت خواهند داد.

نتایج هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور به شرح ذیل می باشد :

بادران تهران ۲ – ۱ اروند خرمشهر
محمد علی اکبرخواه (۲)
محمدجواد محمدی

اکسین البرز ۱ – ۱ آلومینیوم اراک
علی خسرونژاد
یاسر فیضی (P)

مس کرمان ۰ – ۰ نود ارومیه

پرسپولیس پاکدشت ۱ – ۱ ملوان
بابک مرادی
مصطفی ماهی

فجرسپاسی ۰ – ۱ قشقایی شیراز
محمدجواد عباسی

شهرداری تبریز ۱ – ۰ خونه به خونه
فرشاد بیابانی

پایان بازی
شهرداری ماهشهر ۰ – ۰ شاهین بوشهر

 

تیم خونه به خونه بابل بعد از شکست در این هفته از رقابت ها با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت.