۲ برد و ۱ باخت حاصل تلاش نمایندگان مازندران / شهرآورد مازندرانی لیگ سه به نفع بابلی ها

مرحله نخست رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور این هفته با برگزاری دیدارهای مختلفی در شهرهای مختلف کشور رسما آغاز شد که مازندران در این مرحله سه نماینده دارد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور این هفته با برگزاری دیدارهای مختلفی در شهرهای مختلف کشور رسما آغاز شد. هفته اول از مرحله نخست این لیگ ماراتن گونه از سه شنبه ۲ مهر برگزار شد و استان مازندران بر خلاف سال های گذشته که نمایندگان زیادی در این مسابقات داشت، تنها با سه نماینده از شهرهای فریدونکنار، میاندورود و بابل در این مسابقات حضور خواهد داشت.

در هفته اول این رقابت ها تیم های مازندرانی ستاره کاسپین بابل و شهرداری فریدونکنار، دو تیم تازه صعود کرده به رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در برابر هم صف آرایی کردند.

این دو تیم سال گذشته از لیگ برتر استان مازندران موفق به صعود شدند و در دیدار هفته اول لیگ نیز شهرآورد مازندرانی را در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور برگزار کردند. ستاره کاسپین بابل که حضوری موفق در جام حذفی فوتبال کشور نیز داشت، در این دیدار با نتیجه دو بر یک نماینده فریدونکنار را شکست داد تا اولین سه امتیاز به نام نماینده بابل ثبت شود.

در دیگر دیدار نماینده مازندران تیم فوتبال شهدای ماکران میاندورود که سابقه خوبی در این رقابت ها دارد، در دیدار خارج از خانه برابر سفیر نوین آبیک قرار گرفت. در این دیدار میاندورودی ها موفق شدند از تجربه خود نهایت استفاده را ببرند و با یک گل میزبان خود را شکست دهند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را بنام خود کنند.

لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در دو مرحله برگزار می شود که تیم های صعود کننده از گروه های مرحله اول در دو مرحله دوم برای صعود به رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تلاش خواهند کرد .

در مرحله دوم این رقابت ها تیم های سقوط کرده از لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور خواهند داشت و تیم هایی که فصل گذشته در مرحله دوم این رقابت ها موفق به صعود نشدند نیز حضور دارند.

استان مازندران هر ساله پای ثابت رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور بوده و حتی هر ساله حضور تیم های مازندرانی در این رقابت ها بیش از انگشتان یک دست نیز می شد. تیم هایی که بدون هیچ برنامه ای هر ساله در این رقابت ها ظهور می کنند و خیلی راحت هم طعم حذف و نابودی را می چشیدند. در بین تیم های مازندرانی شرکت کننده در این رقابت ها، تیم های شهدای ساری و استقلال لموک قائمشهر از تیم های ریشه دار و با سابقه می باشند که سال های سال است که در این سطح از فوتبال کشور برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور تلاش می کنند. این دو تیم از لیگ های پایین تر استان به مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم رسیده اند و تا کنون موفق به صعود به لیگ دسته دوم نشدند.

نتایج بدست آمده در هفته اول رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور به شرح زیر می باشد:

** لیگ دسته سوم گروه اول
آلتون تهران ۱ – ۰ مقاومت نوین تهران
مقاومت البرز ۲ – ۱ میهن مشهد
پاس مشهد ۱ – ۲ صنعت پارک آبی مشهد
ستاره کاسپین بابل ۲ – ۱ شهرداری فریدونکنار
۰۴ بیرجند ۱ – ۲ شاه جهان اسفراین
سرخپوشان سهند ۰ – ۱ دارایی بندرگز
** لیگ دسته سوم گروه دوم

مبل محتشم تبریز ۰ – ۱ سپهر سبز آذربایجان

یاران شیخ رحیمی شهر ری – آرش ری

آریا مینو خرمدره ۰ – ۱ شهرداری آستارا

سفیر نوین آبیک ۰ – ۱ شهدای ماکران میاندرود

داماش تهران ۵ – ۲ گرمی اردبیل

** لیگ دسته سوم گروه سوم
استقلال شوش ۲ – ۱ استقلال ملاثانی
کیمیا فرآیند تهران ۰ – ۳ فجرشهید کاظمی البرز     ( عدم حضور و تشکیل پرونده کیمیا فرایند )
گرین کشاورز نهاوند ۱ – ۲ پرسپولیس دزفول
خورشید مهر قروه ۰ – ۲ ذوب و فلزات بهار
کاویان نقده – سولدور نقده  ( لغو شد )

** لیگ دسته سوم گروه چهارم
منصور ساوه ۱ – ۲ سپاهان خورموج
لیگ دسته سوم گروه پنجم
استقلال لطیفی لارستان ۰ – ۳ وحدت زاهدان ( نقص پرونده استقلال لطیفی لارستان )

سایر بازی های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور چهارشنبه ۳ مهر پیگیری می شود.