قهرمانی خراسان شمالی و کهگیلویه بویراحمد در رقابت‌های رزمی پرثوآ بانوان کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: هفدهمین دوره مسابقات رزمی پرتوآ بانوان کشور با قهرمانی تیم‌های خراسان شمالی و کهگیلویه بویراحمد در بابلسر خاتمه یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،یاسر ابراهیم زاده امروز در گفت‌وگویی با اشاره به رقابت حساس و نزدیک ورزشکاران در این پیکارها اظهار کرد: این مسابقات با شرکت ۳۳۰ ورزشکار از ۱۲ استان کشور در سه رده سنی در ۳۰ وزن، مدت دو روز به میزبانی هیأت ورزش های همگانی شهرستان بابلسر در سالن ورزشی حضرت قائم(عج) دانشگاه مازندران برگزار شد، که در نهایت با شناخت تیم‌های برتر خاتمه یافت.

وی تصریح کرد: در این پیکارها  تیم خراسان شمالی در بخش تیمی رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان قهرمان شد و در رده جوانان هم کهگیلویه بویراحمد بر سکوی قهرمانی ایستاد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر افزود: تیم خراسان شمالی در رده سنی نوجوانان به عنوان قهرمانی دست یافت، کهگیلویه بویراحمد نایب قهرمان شد و تیم فارس نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

ابراهیم زاده در ادامه گفت: همچنین در رده سنی جوانان پس از تیم کهگیلویه بویراحمد، تیم های مازندران و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: در مجموع امتیازات تیمی بخش بزرگسالان، خراسان شمالی عنوان قهرمانی در رده سنی نوجوانان را تکرار کرد. تیم  کهگیلویه بویراحمد بر سکوی دوم ایستاد و تهران نیز به مقام سوم دست یافت.

این مسئوول در پایان خاطرنشان کرد: از سوی کمیته فنی این مسابقات عنوان تیم اخلاق هفدهمین دوره مسابقات رزم پرثوآ بانوان کشور به تیم گلستان اختصاص یافت.