هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال استان/در دوئل بالانشینان جویباری ها صدرنشینی را از نشتارودی ها گرفتند و قهرمان نیم فصل شدند+سایر نتایج

هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز پیگیری شد و نیم فصل اول با قهرمانی جویباری ها به پایان رسید  .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز پیگیری شد که در این روز تیم ها در شهرهای مختلف استان  به […]

3هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز پیگیری شد و نیم فصل اول با قهرمانی جویباری ها به پایان رسید  .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز پیگیری شد که در این روز تیم ها در شهرهای مختلف استان  به مصاف یکدیگر رفتند .

در یکی از جالب ترین دیدار های این هفته دو تیم بالانشین شهرداری نشتارود و وحدت مقاومت جویبار به مصاف هم رفتند که در این دیدار جویباری های میزبان موفق شدند با شکست صدرنشین خودشان را به صدر جدول این رقابت ها برسانند .

در این دیدار جویباری ها موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۱ حریف صدرنشین خود را شکست دهند تا نشتارودی ها بعد از یک هفته صدرنشینی جای خودشان را به جویباری ها دهند .

در دیگر دیدار مهم این هفته سد نکا در دیداری خارج از خانه برابرشهداء لمراسک گلوگاه با تساوی ۲ – ۲ متوقف شد تا بهترین فرصت برای صدرنشینی را از دست دهد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ بازی شهدای ماکران با شهرداری ایزد شهر و شهداء بابلسر با شهرداری فریدونکنار بعلت بارندگی شدید لغو شد.

 

نتایج کامل هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران
 4 دارو سازی وتاک ساری  1 دنیای آبی زاغمرز
 0 بازرگانی وشتانی آمل  0 استقلال ساری
شهرداری ایزد شهر شهدای ماکران
 2 شهداء لمراسک گلوگاه  2 سد نکا
۳ وحدت مقاومت جویبار  1 شهرداری نشتارود
شهداء بابلسر شهرداری فریدونکنار