صعود دو تیم‌ مازندرانی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک کشتی کشور

دبیر هیأت کشتی مازندران گفت: تیم‌های شهر بی نقطه ساری و پتروشیمی بهشهر به‌عنوان دو نماینده مازندران موفق شدند به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور صعود کنند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور اظهار کرد: هفته پایانی این مسابقات با انجام چهار مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد که در نهایت تیم‌های شهر بی نقطه ساری و پتروشیمی بهشهر با پیروزی برابر حریفان خود، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این مسابقات را کسب کردند.

وی تصریح کرد: تیم پتروشیمی بهشهر در آخرین دیدار این مرحله در سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد میزبان تیم پالاسازه جهانی تبریز بود که در نهایت هفت بر سه به نفع تیم پتروشیمی بهشهر رقم خورد.

دبیر هیأت کشتی مازندران ادامه داد: تیم پتروشیمی بهشهر در مرحله مقدماتی با کسب هفت پیروزی و بدون شکست عنوان تیم نخست گروه یک را به خود اختصاص داد.

این مسؤول افزود: همچنین تیم شهر بی نقطه ساری هم از گروه دوم لیگ دسته یک آخرین دیدارش را در خانه به مصاف تیم شهدای پازوار امیرکلا دیگر نماینده مازندران رفت و پس از تساوی پنج بر پنج، با امتیاز مثبت ۲۲ بر ۲۰ پیروز شد.

نوری‌زاده یادآور شد: تیم هیأت کشتی بابلسر هم چهارمین نماینده مازندران در لیگ دسته یک بود، آخرین دیدار این مرحله را میزبان هیأت کشتی بندرگز بود که به تساوی پنج بر پنج دست یافت اما تیم میهمان به لطف امتیاز عالی در این مسابقه برنده شد.

وی گفت: مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور ۲۸ تیر ماه در استان گلستان برگزار می شود.

دبیر هیأت کشتی مازندران در پایان خاطرنشان کرد: مازندران در فصل جاری مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور با چهار تیم شهر بی نقطه ساری،  پتروشیمی بهشهر، هیأت کشتی بابلسر و شهدای پازوار امیرکلا حضور داشت.