حضور دو دختر نوجوان آملی در ترکیب نهایی تیم ملی والیبال

اسماعیل پهلوان در جلسه نواب هیات های ورزشی شهرستان ،ورزشکاران زیادی را در عرصه های ملی و بین المللی اعم از ورزشکار و مربی بانو داریم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دکتر اسماعیل پهلوان در جلسه نواب هیات های ورزشی شهرستان که با حضور فرجپور معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد،با بیان اینکه شهرستان آمل پیشینه خوبی در عرصه ورزش دارد، بیان کرد:ورزشکاران زیادی را در عرصه های ملی و بین المللی اعم از ورزشکار و مربی بانو داریم.

وی با اشاره به حضور دو دختر آملی در مسابقات قهرمانی والیبال آسیا،گفت: نگار حسین نژاد و کیمیا کیانی دو ملی پوش تیم‌ملی والیبال نوجوانان دختر ایران هستند، همچنین در رشته ووشو ، کاراته بانوان ورزشکاران ملی خوبی داریم البته در سایر رشته ها هم بانوان ورزشکار مطرحی در شهرستان فعالیت می کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با اعلام اینکه شهرستان آمل نیازمند یک برنامه ریزی جدی تر در حوزه ورزش بانوان بوده است،افزود: در شهرستان مجموعه اختصاصی ورزش بانوان دولتی وجود ندارد‌ که باید در جهت بهبود آن تلاش کنیم آمل نیازمند یک مالبته یک‌مجموعه داریم که در اختیار شهرداری است‌.

دکتر پهلوان با تاکید بر اینکه بستر ورزش برای عموم بانوان باید آزاد باشد،اذعان کرد: برای اولین بار جام رمضان در یکی از رشته های ورزشی را با هماهنگی دستگاه های مربوطه در حال برنامه ریزی هستیم.

وی در پایان متذکر شد: باید نگاه ها نسبت به ورزش بانوان تغییر کند و در حوزه ورزش بانوان با برنامه پیش برویم و در جهت اعتلای ورزش بانوان جلسه هم اندیشی نواب رویای هیات های شهرستان را بصورت فصلی و تخصصی برگزار خواهیم کرد‌.