کلنگ سالن ورزشی چند منظوره زده شد/بهره‌برداری از استادیوم شهید چمران سال آینده + تصاویر

کلنگ سالن ورزشی چند منظوره محله پایین بازار شهرستان آمل با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به زمین زده شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کلنگ سالن ورزشی چند منظوره محله پایین بازار این شهرستان که از قدیمی‌ترین محلات محسوب می‌شود عصر امروز با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به زمین زده شد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، محمد اسلامی استاندار مازندران، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسؤولان استانی و شهری وزیر ورزش و جوانان را در این مراسم همراهی کردند.

وزیر ورزش و جوانان از روز گذشته برای شرکت در همایش مدیران کل، معاونان و مسؤولان ورزش و جوانان استان‌ها که در مازندران برگزار شد وارد این استان شمالی شده و علاوه بر آن از تعدادی پروژه‌های ورزشی بازدید کرده است.

شهردار آمل در حاشیه برگزاری مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی محله پایین بازار این شهرستان، اظهار کرد: از سال‌های گذشته تاکنون تلاش شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بر آن بوده تا به محلات مختلف با نگاه یکسان نگریسته شده و به آنها توجه شود.

احمد امیرسلیمانی افزود: سالن ورزشی محله پایین بازار چند منظوره بوده و بیشتر با هدف فعالیت ورزش‌های توپی همانند والیبال و فوتسال در آینده نزدیک با پیش‌بینی اعتبارات لازم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: زمین این پروژه ورزشی حدود ۲ هزار متر مربع بوده که سالن ورزشی در یک طبقه به مساحت حدود یک هزار متر مربع با تعیین نقشه احداث می‌شود.

شهردار آمل با پیش‌بینی افتتاح پروژه تا دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی سال جاری، گفت: این پروژه ورزشی با همکاری و حمایت شهرداری آمل، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل برای بهره‌برداری همشهریان احداث خواهد شد که برای آن ۲٫۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

وزیر ورزش و جوانان خبر داد
عزم جدی دولت برای تکمیل پروژه‌های ناتمام ورزشی طی ۲ سال آینده

مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی چند منظوره محله پایین بازار این شهرستان، اظهار کرد: برای حضور در همایش مدیران کل ورزش و جوانان کشور به مازندران سفر داشتم و توانستم در این فرصت از چندین پروژه نیمه تمام استان با همراهی معاونان این وزارتخانه بازدید کرده و از کمبودهای آنها آشنا شوم.

وی افزود: وضعیت ورزش مازندران بسیار خوب است و با استفاده از منابع وزارت ورزش و جوانان و منابع مشترک از سوی استان می‌توان کمک زیادی به ورزش کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه می‌خواهیم طی دو سال آینده پروژه‌های نیمه تمام ورزشی که از ۱۵ سال گذشته تاکنون به سرانجام نرسیدند را به پایان برسانیم، تصریح کرد: در برنامه داریم تا اماکن ورزشی نیمه‌تمام، استادیوم‌های ورزشی و زمین‌های چمن که مدت زیادی عملیات آنها به طول انجامید را به سرانجام برسانیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه تعدادی سالن‌های ورزشی ۶ هزار نفره، استادیوم‌های ورزشی، استخر و پیست دوچرخه‌سواری پروژه‌های نیمه تمام است، ادامه داد: این پروژه‌ها با برنامه‌ریزی و رویکرد دولت و حمایت رئیس جمهور از ورزش در ابعاد مختلف تا پایان دولت جاری بهره‌برداری می‌شوند.

سلطانی‌فر بیان کرد: پروژه‌های ناتمام همچنین پروژه‌های نیمه تمام که بیش از ۴۰ درصد پیشرفت کاری دارند را برای تکمیل به لحاظ سخت افزاری و امکانات در دستور کار داریم تا اقدامات زیادی در این بین انجام شود.

 

بهره‌برداری از استادیوم نیمه‌کاره شهید چمران آمل در سال آینده

مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران آملی، اظهار کرد: همه نقاط کشور به ویژه استان مازندران دارای مردم ورزش دوست بوده و مناطقی ورزش‌خیز هستند که استعدادهای فراوانی دارند.

وی افزود: کارنامه ورزش هر استان مدال‌آوری در مسابقات مطرح بین‌المللی، آسیایی، المپیک و میادین جهانی است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: همه رویدادهای ورزشی کارنامه خوبی را برای مناطق مختلف کشور با درخشش ورزشکاران رقم می‌زند.

این مسؤول بیان کرد: باید در زمینه استعدادیابی در کنار ورزش قهرمانی بیشتر کار شود تا به سمت شناسایی ورزشکاران توانمند رویم البته در گذشته از ورزش مازندران خبرهای بسیار خوشی داشتیم و امید داریم این خبرهای خوش را بیشتر در زمان حال و آینده بشنویم.

سلطانی‌فر با اعلام اینکه معتقدم همه جوانان کشور و جوانان این استان می‌توانند بیشتر از گذشته در رشته‌های ورزشی درخشش داشته باشند، یادآور شد: یک تیم فوتبال از مازندران بعد سالیان زیادی موفق به صعود لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد که در این رابطه از استادیوم شهر قائم‌شهر بازدید کرده و برای گسترش و بازسازی آن تصمیم‌گیری داشتیم.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه در زمینه بازسازی زمین فوتبال باشگاه نساجی با استاندار مازندران نشست داشتیم تا به صورت مشترک اقدامات خوبی در دستور کار قرار گیرد هر چند به دنبال آن هستیم که در بخش ورزش قهرمانی، ورزش همگانی، ورزش بانوان، روستاییان و عشایر اقدامات خوبی را در مدت زمان فعالیت خود به جای بگذاریم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: همه مسؤولان امروزه درک صحیحی از جایگاه ورزش دارند، نمایندگان مجلس در خانه ملت همکاری و همراهی خوبی دارند و مدیران ارشد وزارتخانه‌های دیگر هم در زمینه ترقی ورزش کمک زیادی می‌کنند زیرا ورزش مهمترین ابزار برای پر کردن سالم اوقات فراغت مردم و داشتن جامعه‌ای سالم از لحاظ جسمی و روحی است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که مردم کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیاز به شور و نشاط دارند مهمترین ابزار در این بین ورزش است.

سلطانی‌فر با اعلام اینکه کلنگ پروژه‌ سالن ورزشی چند منظوره محله پایین بازار آمل امروز به زمین زده شد، بیان کرد: با قول مسؤولان این پروژه ورزشی تا دهه فجر انقلاب امسال افتتاح می‌شود.

وی با اعلام بررسی پروژه‌های ورزشی ناتمام مازندران و اتمام آن تا پایان دولت فعلی، بیان کرد: امید داریم استادیوم شهید چمران آمل که سالیان سال نیمه کاره مانده است حداکثر در سال آینده به کار خود پایان دهد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: هنوز اعتبارات در سال جاری ابلاغ نشده است ولی اختصاص اعتبار لازم در برنامه‌های ما جای دارد و امید داریم در آینده نه چندان دور با تخصیص اعتبار به دستاوردهای بزرگی برسیم.