پيام تسليت هيات فوتبال استان مازندران به مناسبت درگذشت هادي نوروزي بازيكن مازندراني پرسپوليس+زمان و مكان تشييع

مازند اسپرت: در پي در گذشت هادي نوروزي   هيات فوتبال استان مازندران ضایعه درگذشت این بازیکن را به جامعه ورزشی مازندران و کشور، باشگاه و هواداران پرسپولیس و خانواده این ورزشکار تسلیت گفته و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات الهی را از خداوند متعال خواستاراست. به گزارش مازند اسپرت، هیات فوتبال استان مازندران […]

1414141422مازند اسپرت: در پي در گذشت هادي نوروزي   هيات فوتبال استان مازندران ضایعه درگذشت این بازیکن را به جامعه ورزشی مازندران و کشور، باشگاه و هواداران پرسپولیس و خانواده این ورزشکار تسلیت گفته و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات الهی را از خداوند متعال خواستاراست.

به گزارش مازند اسپرت، هیات فوتبال استان مازندران طی پیامی درگذشت هادي نوروزي ، كاپيتان مازندراني پرسپوليس  را تسلیت گفت. این پیام را که هادي خلردي و  حميد رسولي نايب رئيس و دبير هيات فوتبال استان مازندران آن را  در اختیار ما قرار داده اند، به شرح زیر است:

ضایعه فقدان اين بازيكن ارزنده مازندراني همه ما را در غم و اندوه فرو برد. بدین وسیله ضمن آرزوی شادی روح آن بزرگوار و تسلیت به خانواده محترم ایشان جامعه ورزشی مازندران و کشور، باشگاه و هواداران پرسپولیس، از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای خانواده ایشان آرزو مندیم.

 آخرین وداع با هادی نوروزی صبح جمعه در ورزشگاه آزادی

پیکر هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی تشییع خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت، فردا ساعت هشت و نیم صبح پیكر هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی تشییع خواهد شد. هواداران این بازیكن جوان پرسپولیس كه امروز در سن ۳۰ سالگی بر اثر سكته قلبی درگذشت، فردا در ورزشگاه آزادی با او خداحافظی می كنند. پیكر نوروزی پس از تشییع در ورزشگاه آزادی، به شهر بابل كه زادگاهش است برده می‌شود تا در این شهر به خاك سپرده شود.