مسابقات گلبال دختران قهرمانی کشور در بابلسر با قهرمانی تهران تمام شد

رقابت های گلبال دختران دسته یک و دو قهرمانی کشور که در بابلسر در غرب استان مازندران جریان داشت با قهرمانی تیم های تهران و قزوین به ترتیب در دسته اول و دوم تمام شد.   به گزارش مازند اسپرت؛  این رقابت ها که به مناسبت گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس پیگیری شده در […]

14242رقابت های گلبال دختران دسته یک و دو قهرمانی کشور که در بابلسر در غرب استان مازندران جریان داشت با قهرمانی تیم های تهران و قزوین به ترتیب در دسته اول و دوم تمام شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛  این رقابت ها که به مناسبت گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس پیگیری شده در دسته اول هشت تیم شرکت کننده داشت که تهران ، توابع تهران و اصفهان به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.


در رقابت های گلبال دختران دسته دوم قهرمانی کشور که با شرکت ۱۲ تیم در این شهر مازندران پیگیری شد، تیم گلبان قزوین اول و تیم های خوزستان و مازندران نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان این رقابت ها نیز تیم های گلبان دختران یزد و کرمان به دلیل نتایج ضعیفی که در طول مسابقات کسب کردند، به رده پایینی دسته دوم و تیم های گلبان دختران خوزستانی و قزوین نیز به دسته اول صعود کردند.