پرچم مازندران در سیرجان بر افراشته شد / روز خوب مازندرانی ها در لیگ یک با پیروزی شیرین نساجی و خونه به خونه

به گزارش مازند اسپرت ؛ از هفته هشتم لیگ دسته یک کشور ؛ ۲۰ تیم حاظر در این لیگ در شهر های مختلف به مصاف هم رفتند که در این میان نساجی مازندران میزبان شهرداری اردبیل بود و خونه به خونه مازندران نیز در سیرجان به مصاف گل گهر رفت و در نهایت هر دو […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ از هفته هشتم لیگ دسته یک کشور ؛ ۲۰ تیم حاظر در این لیگ در شهر های مختلف به مصاف هم رفتند که در این میان نساجی مازندران میزبان شهرداری اردبیل بود و خونه به خونه مازندران نیز در سیرجان به مصاف گل گهر رفت و در نهایت هر دو تیم موفق شدند سه امتیاز ارزشمند را به هوادارانشان تقدیم کنند .

نساجی مازندران ۲ – شهرداری اردبیل ۱

نساجی مازندران که تا قبل از این بازی  شرایط خوبی در جدول نداشت تشنه سه امتیاز این بازی بود تا در خانه بتواند رضایت هوادارانش را جلب کند و امیدوار به آینده ، مسابقات را ادامه دهند .

این بازی که با قضاوت یاسر همرنگ از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه مقابل چندین هزار هوادار تیم نساجی آغاز شده بود در نهایت با درخشش سنگربان این تیم و گل های حمید کاظمی ( پنالتی ) و محمد قاسمی نژاد به ترتیب در دقایق ۳۵ و ۴۵ به پایان رسید . لازم به ذکر است که تک گل تیم شهرداری اردبیل را علیرضا قاسمی در دقیقه ۹۱ به ثمر رساند و یک پنالتی هم روح الله نعمتی برای این تیم از دست داد .

ترکیب دو تیم :

ترکیب نساجی:

سعید ابراهیمپور – عیسی پرتو – محمد صالحی – محسن رحیمی – میثم تیموری – مصطفی نوربخش – امین شجاعیان – محمد قاسمی‌نژاد – هانی اسماعیلی (فریبرز گرامی ۷۴) – امیرحسین طاحونی (حسن داداشی ۶۸) – حمید کاظمی (میثم بائو ۸۱)

ترکیب شهرداری اردبیل:

وحید اصغرزاده – نصرت غنی‌زاده – میرعلی سلیمانی مقدم – محمد سیاه – مهدی ترکمان (علیرضا قاسمی ۶۰) – وهدی واثق (مرتضی حیدری ۵۴) – داوود شاهواروقی – حسین حبیبی – مجید خدابنده‌لو – روح‌الله نعمتی (ابراهیم کوه‌افکن ۸۰) – پیمان رنجبری

گزارش بازی :

از سری مسابقات لیگ آزادگان کشور دو تیم نساجی قائمشهر و شهرداری اردبیل در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل هم صف آرایی کردند که حضور امیر قلعه‌نویی مشاور فنی پرهام در جایگاه ویژه و نیمکت نشینی میثم بائو از نکات جالب توجه این دیدار بود .

تیم نساجی مازندران که به نظر میرسد با آمدن کوروش موسوی در راس کادر فنی تعقیراتی در این تیم صورت گرفت با ترکیب و ارنج متفاوت از بازیهای قبل و با سیستم ۴_۱_۳_۲ به مصاف حریف اردبیلی خود رفت،

اولین موقعیت جدی این بازی در دقیقه ۵ روی فرار روح الله نعمتی مهاجم شهرداری از سمت چپ و شوت این بازیکن صورت گرفت که سنگربان نساجی با واکنش خوب توپ را به بیرون فرستاد .

تیم نساجی که در حضور هواداران خود برای سه امتیاز این بازی پا به میدان گذاشت اولین موقعیت خود را در دقیقه ۹بازی ایجاد کرد، محسن رحیمی با ارسال توپ به پشت دفاع حریف حمید کاظمی را در موقعیت تک به تک صاحب توپ کرد که این بازیکن با بی دقتی توپ را به پای دروازبان شهرداری کوبید تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود.

تیم نساجی در این بازی بیشتر حملات خود را از جناحین جایی که میثم تیموری در سمت چپ و محمد قاسم نژاد در سمت راست بازی میکردن پی ریزی میکرد.

در دقیقه ۳۳بازی حمید کاظمی پا به توپ وارد محوطه جریمه شهرداری شد که مدافع حریف روی این بازیکن مرتکب خطا شد تا اقای یاسر همرنگ داور این دیدار اعلام پنالتی کند و حمید کاظمی پشت این ضربه ایستاد و توپ را وارد دروازه شهرداری کرد که داور این دیدار اعلام ضربه مجدد کرد تا موجب اعتراض بازیکنان و نیمکت و حتی هواداران نساجی روبرو شود .

باز هم همین بازیکن پشت توپ ایستاد و اینبار به درستی و بر خلاف حرکت دروازبان حریف توپ را به تور دروازه آشنا کند تا ورزشگاه وطنی را غرق در شور و شادی کند .

بعد از این گل بازیکنان نساجی با روحیه مضاعف به سمت دروازه حرف یورش بردند تا در دقیقه ۴۶ و در وقت اضافه این دیدار حمید کاظمی از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را به سمت دروازه شهرداری زد که دروازبان این تیم با دفع ناقص توپ را برگشت داد و در ریباند محمد قاسم نژاد با شوت محکم و زمینی دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد تا هواداران این تیم با خیالی آسوده به استقبال نیمه دوم بروند .

نیمه دوم با برتری نسبی شهرداری اردبیل شروع شد، این تیم که به نظر میرسید نمیخواست بازنده از این بازی بیرون بیاد حملات گسترده‌ای را روی دروازه نساجی تدارک دید که چه بسا اگر درخشش خیره کننده سعید ابراهیم پور نبود معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار تیم نساجی در این بازی بود .

در دقیقه ۵۳ بازی در حالیکه به نظر میرسید توپ به دست مدافع نساجی در محوطه جریمه برخورد کرد داور این بازی دستور به ادامه بازی داد تا مورد اعتراض بازیکنان و نیمکت تیم شهرداری قرار گیرد.

در دقیقه ۵۸ باز هم سعید ابراهیم پور توپی که با ضربه سر زیبای پیمان رنجبری کنج دروازه نساجی را هدف قرار داده بود را به زیبایی هر چه تمام تر دفع کرد .

دقیقه ۶۳ توپ به دستان عیسی پرتو برخورد کرد که اینبار داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد و اوج هنرنمایی سعید ابراهیم پور در این صحنه بود که پنالتی روح الله نعمتی را به خوبی دفع کرد تا نشان دهد در آمادگی خوبی قرار دارد .

نساجی قائمشهر که در این دقایق تحت فشار بازی خوب حریف قرار گرفته بود با آوردن میثم باعو و حسن داداشی و همچنین فریبرز گرامی سعی در کنترل بازی داشت و با طرح ریزی ضدحملات بر روی دروازه شهرداری در چند صحنه خطراتی ایجاد کردند که با بی دقتی بازیکنان این تیم هدر رفت .

در دقیقه ۸۸علیرضا قاسمی بازیکن شهرداری شوتی را از روی خط محوطه جریمه روانه دروازه نساجی کرد که در بین راه به نظر میرسید با برخورد به مدافع نساجی تبدیل به گل اول شهرداری گردید .

داور این بازی که بازی سختی را در قائمشهر سوت میزد ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که با هوشیاری بازیکنان نساجی وقت اضافه بازی هم سپری شد تا این بازی سخت با نتیجه ۲بر ۱ به سود نساجی قائمشهر تمام شود و با چند پله صعود موقتا در جایگاه دهم جدول قرار گیرد و منتظر بازیهای آینده بماند تا وضعیت خودش را در جدول بهبود بخشد.

 

خونه به خونه ۱ – گل گهر سیرجان ۰

دیگر نماینده مازندران یعنی خونه به خونه بابل نیز که این روز ها با مربیگری اکبر میثاقیان شرایط خوبی در جدول دارد نیز در خانه حریف مقابل گل گهر به سه امتیاز ارزشمند دست یافت و پرچم مازندران را در این شهر بر افراشت .

 

به گزارش مازند اسپرت، از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم خونه به خونه مازندران در سیرجان مقابل گل گهر قرار گرفت و با نتیجه ۱ بر ۰ به برتری دست یافت.

تنها گل تیم خونه به خونه مازندران در دقیقه ۷۴ بازی توسط علیرضا عظیمی به ثمر رسید.

در نیمه اول این دیدار یک بازی منسجم و زیبا را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و هر یک از دو تیم خونه به خونه و گل گهر سیرجان دو موقعیت عالی را از دست دادند. در دقیقه ۱۰ بازی حسین نائیجی موفق شد موقعیت تک به تک مهاجم حریف را با عکس العمل عالی خود دفع کند. این دروازبان در دقیقه ۳۵ بازی نیز شوت سرکش مهاجم تیم گل گهر را از کنج دروازه بیرون کشید تا نیمکت نشینان خونه به خونه مازندران نفس راحتی بکشند.

از سوی دیگر شاگردان اکبر میثاقیان نیز بیکار ننشستند و با ارائه یک بازی روان و زیبا چیزی از تیم میزبان کم نداشتند. در دقیقه ۲۲ بازی وحید علی آبادی فرصت خوبی داشت تا نتیجه را ۱ بر ۰ به سود نماینده فوتبال مازندران کند ولی شوت این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۴۰ بازی نیز این منصور تنهائی بود که می توانست خونه به خونه را از حریف کویر نشین خود پیش بیاندازد ولی توپ از زیر پای مهاجم خونه به خونه که در موقعیت خوبی قرار داشت در رفت تا این نیمه بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم یک بازی حساب شده و تهاجمی را از سوی تیم خونه به خونه مازندران شاهد بودیم و شاگردان اکبر میثاقیان با در دست گرفتن توپ و میدان موقعیت های خوبی را حلق کردند تا بالاخره در دقیقه ۷۴ بازی موفق شدند مزد حملات خود را بگیرند. علیرضا عظیمی در محوطه جریمه تیم گل گهر سیرجان با پای چپ شوتی روانه دروازه این تیم سیرجانی کرد تا توپ در کنج دروازه این تیم جای گیرد.

گل گهر سیرجان که انتظار دریافت همچین گلی را نداشت تلاش زیادی از خود به خرج داد تا بازی را به تساوی بکشاند ولی دفاع مستحکم تیم خونه به خونه مانع گلزنی این تیم شد.

از سوی دیگر تیم خونه به خونه در دقیقه ۸۶ بازی می رفت تا دومین گل خود را به شاگردان قاسم شهبا تحمیل کند ولی ضربه سرکش محمد حسین پور از فاصله ۴۰ متری دیرک افقی دروازه گل گهر را به لرزه در آورد تا این دیدار با نتیجه ۱ بر ۰ به سود خونه به خونه مازندران خاتمه یابد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه، تیم خونه به خونه مازندران با این پیروزی دلچسب بیرون از خانه ۱۴ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده پنجم قرار گرفت.

اسامی بازیکنان خونه به خونه مازندران: (اعداد داخل پرانتز شماره پیراهن بازیکن می باشد)

۱- حسین نائیجی (۱)

۲- وحید عسگری (۵)

۳- علی نظیف کار (۷۰)

۴- محمد گرجی (۳۲)

۵- بهتاش میثاقیان (۲۰)

۶- وحید علی آبادی (۶۸)

۷- علی حقدوست (۴)

۸- منصور تنهائی (۹) دقیقه ۸۰ ( میلاد جهانی۷)

۹- علیرضا عظیمی (۱۷)

۱۰- هادی خیری (۹۹) از دقیقه ۸۷ (۸۷- مهدی کربلایی)

۱۱- حسین کیانی (۱۱) دقیقه ۷۶ ( محمد حسین پور ۱۸)

سرمربی : اکبر میثاقیان

بازیکنان گل گهر: مجید غلامی، کریم غراوی، محمود شبان، اسماعیل کیانی، اکبر بختیاری، حمزه مظفری، حسین رسولی، مجید جلالی فر (۷۵- ابوالفضل شهسواری)، پویا خاورپور (۵۵- احسان تائیدی)، امجد شکوه مقام (۸۵- میلاد امیری)، مهران گلزاری

سرمربی: قاسم شهبا