به میزبانی شهرستان بهشهر ؛دوره آموزش مربیگری پاراگلایدر با حضور ۴۰ مربی زن و مرد برگزار خواهد شد

مازند اسپرت :رییس انجمن مهارت های فردی و همگانی مازندران گفت : دوره آموزش مربیگری پاراگلایدر با حضور ۴۰ مربی زن و مرد استان های کشور به میزبانی بهشهر برگزار می شود . مولود کفشی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت اظهار کرد : این دوره آموزشی از هفتم مهر ماه در سایت پرواز روستای […]

0221مازند اسپرت :رییس انجمن مهارت های فردی و همگانی مازندران گفت : دوره آموزش مربیگری پاراگلایدر با حضور ۴۰ مربی زن و مرد استان های کشور به میزبانی بهشهر برگزار می شود .

مولود کفشی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت اظهار کرد : این دوره آموزشی از هفتم مهر ماه در سایت پرواز روستای مهدیرجه گلوگاه برگزار می شود و شرکت کنندگان به مدت ۴ روز آموزش های تئوری و عملی مربوط به این رشته را فراخواهند گرفت .

وی بیان کرد : سایت پرواز پاراگلایدر مهدیرجه از جمله سایت های مناسب و استاندارد کشور است که علاقمندان انجام این رشته همواره برای انجام تمرین به صورت جمعی و انفرادی از آن استفاده می کنند .

رییس انجمن مهارت های فردی و همگانی مازندران افزود : با برگزاری این دوره آموزشی انتظار می رود این ورزش بیش از همیشه میان علاقمندان به انجام ورزش توسعه یابد .

کفشی ادامه داد : همچنین پس از برگزاری این دوره آموزشی ، رقابت های قهرمانی پاراگلایدر مازندران به میزبانی بهشهر برگزار خواهد شد .

وی گفت : در این رقابت ها ورزشکاران پاراگلایدر شهرهای مازندران توان خود برای رقابت با دیگر مدعیان خواهند سنجید .