دومین آیین تجلیل از برترین های بدمینتون استان مازندران برگزار شد + تصاویر

دومین آیین تجلیل ازبرترین های بدمینتون استان مازندران باحضور دکتر پوریا ریاست فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دومین آیین تجلیل ازبرترین های بدمینتون استان مازندران باحضور دکتر پوریا ریاست فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ، مسئولین استانی وجامعه بدمینتون استان مازندران در روز جمعه ۱۸ اسفند ساعت ۳بعدازظهر درسالن آمفی تئاتر هلال احمر استان مازندران با شکوه خاصی برگزار شد.

دکتر پوریا ریاست فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران در این همایش ضمن تبریک و گرامی داشت روز زن و روز مادر اظهار داشت:به پاس بزرگداشت و زحمات خواهران گرامی امروز را واجب دانستم تا در خدمت شما بانوان ورزش دوست مازندرانی باشم.

وی ادامه داد : بنده ۳۳ سال در عرصه ورزش کشور و بدمینتون حضور دارم و به رشته ای که زحمت کشان آن رشته هستند افتخار می کنم که مادران خوبی که در سراسر کشور هستند و ورزشکاران خوب و با اخلاقی را به جامعه و بدنه اجتماع ما داده اند.

پوریا ضمن تقدیر از تلاش امیرفخریان رئیس جوان هیات بدمینتون استان مازندران ، بیان داشت:شاید از دیدگاه بیشتر جامعه ورزش کشور کشتی ورزش اول کشور و حتی استان مازندران باشد ولی با این حضور پرشور خانواده بزرگ بدمینتون مازندران به جرات میتوانم بگویم که بدمینتون هم حرف های خوبی در کشور خواهد داشت.

ریاست فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران گفت: در چند سالی که بدمینتون مازندران با ریاست رئیس جوانش مشغول به فعالیت می باشد هیات قوی ای را در استان مازندران تشکیل داده اند که از حمایت مدیرکل دستگاه ورزش نیز برخوردار می باشد که این جای خوشحالی و امیدواری است.

وی رشد بدمینتون مازندران در چند سال اخیر را امیدوار کننده خواند و بیان داشت: تغییر جایگاه بدمینتون از رده بیست و سوم به جایگاه پنجم در کل کشور در طول دو سه سال کار ساده ای نبود چون در این خیز بلند هیات مازندران ده استانی که بازیکنان ملی پوش و جایگاه بهتری را در سطح ملی دارند را پشت سرگذاشته اند که این موضوع پیشرفت بدمینتون مازندران را نشان می دهد.

حبیب حسین زادگان نیز در این همایش با تبریک روز زن و مقام مادر گفت:حضرت فاطمه(س) به عنوان اسوه و الگوی زنان جهان است که دارای همه فضایل و خصایص نیکوست .

وی ادامه داد: ورزش بدمینتون با حضور رئیس جوانش بعد از انتخاب در مجمع توسعه خوبی در استان پیدا کرده است و این رشته ورزشی در آینده می‌تواند حرفی برای گفتن در کشور داشته باشد.

مدیرکل دستگاه ورزش و جوانان استان مازندران همچنین بیان داشت: ورزش بدمینتون با این رشد چشمگیر می تواند در کشور خوش بدرخشد و جایگاه خوبی را به زودی در سطح کشور کسب کند و باعث افتخار ورزش مازندران باشد.

همچنین رئیس هیأت بدمینتون مازندران از فعالیت تعداد زیادی از ورزشکاران در این رشته ورزشی خبر داد و گفت: قبل از پذیرش این مسئولیت تعداد ورزشکاران سازمان یافته مازندران ۳۳۴ نفر بود ولی در حال حاضر پیشرفت زیادی در این زمینه داشته ایم.

مهدی امیرفخریان با بیان اینکه تعداد هیأت‌های ورزشی این استان از هفت شهرستان به بیش از ۲۰ شهرستان افزایش یافت، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده یک سالن تخصصی در ساری و همچنین چندین سالن در سطح استان برای رشته بدمینتون در نظر گرفته شده است.

وی از حضور تیم‌های مختلف زن و مرد از مازندران در لیگ بدمینتون کشور خبر داد و بیان کرد: این سال یکی از سال‌های پرشور برای بدمینتون مازندران بود که ورزشکاران این استان با توجه به کمبود امکانات به موفقیت‌های خوبی دست یافتند.

 

گفتنیست؛ در این همایش از روسای ادارات شهرستان‌ها، هیأت‌ها، مربیان، داوران، ورزشکاران و پیشکسوتان رشته ورزشی بدمینتون در باشگاه فرهنگیان ساری تجلیل شد.