پیروزی شهروند ساری در ۳۰ ثانیه طوفانی برابر یاسین پیشرو / بازهم طاها فرشته نجات ساروی ها شد

مازند اسپرت :هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز با پیروی شهروند ساری به پایان رسید .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز تیم فوتسال شهروند ساری در خانه […]

TIMIRAAHHHمازند اسپرت :هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز با پیروی شهروند ساری به پایان رسید .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز تیم فوتسال شهروند ساری در خانه و در سالن سیدرسول حسینی و در حضور هواداران پرشور خودش میزبان تیم یاسین پیشرو قم بود که موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز میدان شود .

در این دیدار گل های ساروی ها توسط حمیدرضا ره انجام ، سعید بلباسی و طاها مرتضوی به ثمر رسید و دو گل تیم یاسین پیشرو توسط ناصر اطمینان و میثم اینانلو  به ثمر رسید .

 در این دیدار جذاب و تماشایی نیمه اول را دو تیم با تساوی یک – یک به پایان رساندند و در ابتدای نیمه دوم شهروندی ها گل دوم را هم به ثمر رساندند و با نتیجه دو بر یک از حریف خود پیش افتادند .

اما تیم قمی موفق شد در دقایق پایانی این دیدار تماشایی گل تساوی را به ثمر برساند و بازی را به تساوی ۲-۲ برساند .

در دقایقی پایانی تیم میهمان ۵ خطا شد و درست در ثانیه های پایانی طاها مرتضوی یک خطا برای شهروندی ها گرفت و پنالتی نقطه دوم را مراد ناظری جوان از دست داد اما این پایان کار نبود و درحالی که چند ثاینه به پایان بازی باقی مانده بود این طاها مرتضوی بود که موفق شد گل برتری را روی حرکت انفرادی خودش به ثمر برساند تا ساروی ها این دیدار خانگی را با برد به پایان برسانند .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ حواشی و گزارش تصویری و ویدئویی این دیدار تا ساعاتی دیگر بر روی خروجی سایت قرار خواهد گرفت .