در دیداری دوستانه به مناسبت یادبود شادروان نهاوندی ؛ پیشکسوتان بابلسر و رسانه ورزش به مصاف هم رفتند + گزارش تصویری

به مناسبت یادبود شادروان فردوس نهاوندی ؛ تیم پیشکسوتان بابلسر در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران رفت .   به گزارش مازند اسپرت ؛ عصر روز پنجشنبه در دیداری دوستانه تیم فوتبال پیشکسوتان شهرستان بابلسر به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شادروان فردوس نهاوندی یکی از پیشکسوتان این شهرستان ، […]

fdffبه مناسبت یادبود شادروان فردوس نهاوندی ؛ تیم پیشکسوتان بابلسر در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران رفت .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ عصر روز پنجشنبه در دیداری دوستانه تیم فوتبال پیشکسوتان شهرستان بابلسر به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شادروان فردوس نهاوندی یکی از پیشکسوتان این شهرستان ، به مصاف تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران رفت که این دیدار جذاب و تماشایی در پایان با نتیجه تساوی ۳ – ۳ به پایان رسید .

در این دیدار تماشایی که زیر بارش باران در مجموعه ورزشی شهرداری بابلسر برگزار شد تیم پیشکسوتان بابلسر سه بار در طول این دیدار پرکل و تماشایی از رسانه ای ها پیش افتاد اما درخشش فتاح رحیمی در تیم رسانه سبب شد تا این دیدار در نهایت برنده ای نداشته باشد و در نهایت با تساوی به پایان برسد .

در این دیدار که رسانه ای ها به دلیل بارش شدید باران در شهرهای مختلف استان ، چند تن از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتند و با چند بازیکن کمکی در این دیدار حاضر شده بودند که هر سه گل این تیم توسط فتاح رحیمی به ثمر رسید و گل های تیم پیشکسوتان بابلسر توسط  : مجید پاشنا ، علی طاهری و عارف محمدوند به ثمر رسید .

به گزارش مازند اسپرت ؛تیم فوتبال پیشکسوتان بابلسر یکی از تیم های خوب استان مازندران است که زیر نظر مهرداد عاشوری در لیگ برتر پیشکسوتان استان حضور دارد .