افتخاری برای جامعه داوری مازندران ؛ امید سهرابی به فیفا سلام کرد !

 مازند اسپرت : دبیرخانه ی هیئت فوتبال مازندران نامه ای را از جناب آقای دکتر اسدی دبیر کل فدراسیون دریافت کرد که گویا خبر از ایجاد فاز جدیدی در داوریِ قاضی جوان مازنی می دهد . به گزارش مازند اسپرت ؛ دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه ای از حضور امید سهرابی […]

davaara مازند اسپرت : دبیرخانه ی هیئت فوتبال مازندران نامه ای را از جناب آقای دکتر اسدی دبیر کل فدراسیون دریافت کرد که گویا خبر از ایجاد فاز جدیدی در داوریِ قاضی جوان مازنی می دهد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه ای از حضور امید سهرابی در جمع شش کاندید نهایی برای تصاحب سهمیه ی داوران بین المللی فوتسال ایران در فیفا خبر داد.
سهرابی سال گذشته نیز اکثر شرایط حضور برای حضور در لیست کاندیداتوری این سهمیه را داشت امّا به دلیل کم داشتن تنها یک قضاوت در کارنامه ی مسابقات لیگ برتر خود از این کوران جا ماند . . .
امسال هم امّا با توجّه به شرایط نفرات حاضر در لیست داوران بین المللی سهرابی مسیر همواری پیش رو ندارد و می رود تا در این رقابت بزرگ بخت آزمایی کرده و خود را همانند قبل با انگیزه و قدرت نشان دهد.
امّا باید دید محمود رضا نصیرلو امسال هم استانی اش را در کنار خود در میادین بین المللی خواهد دید یا خیر.
و در پایان فارغ از هر نتیجه ای ورود به این رقابت نیز خود موفّقیتی بزرگ محسوب می شود برای سهرابیِ جوان و نشان دهنده ی لیاقت و شایستگی وی و البته جوان گرایی و آینده سازی جناب آقای سید حجت بهروش و همکارانش در کمیته داوران استان است که حالا ثمره ی اعتمادشان را با افتخارات پیاپی سهرابی و دیگر داوران مازنی گرفته اند.