آيداني، ساعدي و آرشاك پيشتازان هفته نخست ليگ نونهالان تکواندو استان + سایر نتایج

هفته اول و دوم ليگ استاني پسران با صدر نشيني تيم آيداني در گروه اول و شهيد ساعدي و آرشاك در گروه دوم به پايان رسيد. به گزارش مازند اسپرت،ليگ استاني تكواندو مازندران صبح امروز(جمعه) با برگزاري مراسم افتتاحيه با حضور ۱۴ تيم از سطح استان از تیم هاي هیات تکواندو آمل، هیات تکواندو تنکابن، […]

TEKVANDOهفته اول و دوم ليگ استاني پسران با صدر نشيني تيم آيداني در گروه اول و شهيد ساعدي و آرشاك در گروه دوم به پايان رسيد.

به گزارش مازند اسپرت،ليگ استاني تكواندو مازندران صبح امروز(جمعه) با برگزاري مراسم افتتاحيه با حضور ۱۴ تيم از سطح استان از تیم هاي هیات تکواندو آمل، هیات تکواندو تنکابن، شهید رضایی قائمشهر، آیدانی نکا، یوسفی میاندرود، زرین دشت کجور، شهید ساعدی، شریفی چالوس، حاجی پور بابل، آرشاک نوشهر، کابلی نکا، تجن پلاست ساری، ترز قائمشهر و غلامی بابل به ميزباني پايگاه تكواندو استان در محمودآباد برگزار شد.

از مدعوين ويزه اين مراسم فريبرز عسگري از سرمربيان تيم ملي كشور در المپيك سال گذشته بود كه در كنار فيض اله نفجم رييس هيات استان، عليرضا ميرزايي دبير هيات استان، روساي هيات هاي تكواندو شهرستان و مرتضي محمدپور مسئول كميته مسابقات استان برگزاري مراسم با شكوه افتتاحيه را همراهي ميكرد.

آيين افتتاحيه ليگ استاني با قرائت قرآن و پخش سرود ملي آغاز شد.

سپس فيض اله نفجم رييس هيات تكواندو استان، ضمن خير مقدم به فريبرز عسگري ديگر مدعوين در سالن و خانواده هاي نونهالان كه هميشه حامي ورزشكاران بودند بيان كرد:الحمدا… امسال ليگ هاي استاني در رده هاي مختلف چه در بخش آقايان و چه در بخش بانوان داشتيم و در اين هفته ها پياپي افتتاحيه ليگها انجام شده و تيم ها رقابت با يكديگر را آغاز كردند.

در ادامه از نونهالاني كه در مسابقات قهرماني كشوري در بروجرد تيم هيات تكواندو استان را همراهي ميكردند و موفق به كسب مدال طلا شدند تشكر كردند و اظهار داشتند: شما نونهالان در رده هاي پايه استان اميدهاي تكواندو مازندران خواهيد بود و اميدوارم با برگزاري چنين ليگ هاي مدون و مستمر بتوانيم شرايط و امكانات لازم جهت بهبود تمرينات شما ورزشكاران را فراهم نماييم
پس از قرائت سوگند نامه توسط علي هاشمي (به نمايندگي داوران)، حسن كابلي (به نمايندگي مربيان) و ابراهيم سالخورده (به نمايندگي ورزشكاران) و با پايان رسيدن رزه تيم ها شركت كننده رقابت هفته اول و دوم دو گروه آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت،در گروه اول تيم آيداني با يك برد و يك تساوي و كسب ۴امتياز در صدر جدول و تيم رضايي قائمشهر با يك تفاضل كمتر از هيات تنكابن در جايكاه دوم قرار گرفت و تيم هاي زرين دشت كجور، هيات تكواندو آمل و تيم مياندرود به ترتيب در مقام چهارم، پنجم و ششم قرار دارند.

به گزارش مازند اسپرت،در گروه دوم تيم هاي شهيد ساعدي و ترز قائمشهر با ۲ برد و تفاضل برابر در بالاي جدول ايستادند و تيم هاي تجن پلاست، حاجی پور بابل، کابلی نکا، آرشاك نوشهر و شريفي چالوس به ترتيب در رده دوم تا ششم جاي دارند.

نتايج هفته اول

*** گروه یک

هیات تکواندو تنکابن ۸- یوسفی میاندرود۱

هیات تکواندو آمل ۲– آیدانی نک۸ا

هیات تکواندو آمل ۵– زرین دشت کجور۵

شهید رضایی قائمشهر ۵– یوسفی میاندرود۵

***گروه دو

شهید ساعدی ۷– کابلی نک۳ا

شریفی چالوس ۱– تجن پلاست ساری۹

حاجی پور بابل ۵– کابلی نک۵ا

آرشاک نوشهر ۲– ترز قائمشهر۸

نتايج هفته دوم

*** گروه یک

شهید رضایی قائمشهر ۸– آیدانی نکا ۲

***گروه دو

شریفی چالوس ۳– ترز قائمشهر۷

آرشاک نوشهر۲ – شهید ساعدی ۸