دومین شکست نساجی در خانه پیکان ثبت شد / شاگردان آلوس موفق به کشیدن ترمز پیکان نشدند + حواشی

تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری خارج از خانه با دو گل مغلوب پیکان شد . به گزارش مازند اسپرت ، در اولین بازی هفته ی پنجم تیم پیکان تهران در خانه خودش نماینده استان مازندران تیم فوتبال نساجی مازنداران را با دو گل شکست داد.پیکان با این برد ۱۳ امتیازی شد و توانست در […]

000nassaتیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری خارج از خانه با دو گل مغلوب پیکان شد .

به گزارش مازند اسپرت ، در اولین بازی هفته ی پنجم تیم پیکان تهران در خانه خودش نماینده استان مازندران تیم فوتبال نساجی مازنداران را با دو گل شکست داد.پیکان با این برد ۱۳ امتیازی شد و توانست در صدر جدول بماند.نساجی با این باخت ۵ امتیازی باقی ماند و در رده ی ۱۱م جای گرفت.

گل های تیم پیکان در این مسابقه جواد ضیغمی در دقیقه ۳۰ و عباس محمد رضایی در دقیقه ی ۸۶ از روی نقطه پنالتی را به ثمر رساندند.

به گزارش مازند اسپرت ، نساجی در حالی این بازی را باخت که به دلیل اخراج بازیکنش دقایق پایانی را ۱۰ نفره سپری کرده بود.

حواشی دیدار پیکان تهران و نساجی مازندران :

زمان: ۱۸ شهریور ماه ساعت: ۱۷:۱۵
استادیوم: شهدا شهر قدس تماشاگر: جدود ۳۵۰
داوران: محمدرضا فغانی- سعید آل وردی- سجاد قنبریان- مهدی اجاقی ناظر داوری: حسین عسگری

پیکان تهران ۲ – ۰ نساجی مازندران

گل:

جواد ضیغمی (۲۹) – عباس محمد رضایی (۸۵ پنالتی)  از پیکان
اخطار:
فریبرز گرامی ( نساجی ) – جواد ضیغمی (پیکان)

اخراج: میثم تیموری (نساجی)
شرح بازی
در نیمه اول تیم پیکان از همان ابتدا بازی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سعی داشتند با ارسال از جناحین به گل دست یابد. اما حاصل این حملات چند کرنر بود که بی نتیجه ماند و با گذشته زمان رفته رفته توپ در میانه میدان در گردش بود تا اینکه یکی از حملات پیکان به ثمر نشست و شاگردان مرزبان با استفاده از تعلل مدافعین میانی نساجی گل اول را وارد دروازه این تیم کردند.

پس از گل یاران مرزبان عقب نشینی کردند و دل به ضدحملات دوختند تا بتوانند به گل های بعدی دست یابند . اشتباهات بازیکنان نساجی در میانه میدان باعث شد تا پیکانی ها در دقایق پایانی به دروازه این تیم هجوم آورند و اگر کمی با دقت بودند می توانستند روی شوت زنی به گل بعدی نیز دست یابند.

با آغاز نیمه دوم پائولو آلوس اولین تعویض خود را انجام داد و به بازی هجومی روی آورد تا بتواند گل دریافتی را جبران کند اما حملات این تیم با بی دقتی مهاجمین از دست رفت و در ضد حمله تیم پیکان توسط مهره های سرعتی خود خطراتی را ایجاد کرد.

در ادامه نساجی با وجود مالکیت نتوانست موقعیت صدرصدی ایجاد کند و بیشتر با ارسال توپ از جناحین به درون ۱۸ قدم سعی بر گلزنی دشتند که مدافعین و گلر پیکان با هوشیاری توپ های دریافتی را دفع کردند.

در دقایق پایانی بازی در حالی که عباس محمد رضایی با دروازه خالی روبرو بود مدافع این تیم نقش گلر را ایفا کرد و توپ را با دست از روی خط بیرون کشید تا داور وی را اخراج کند و یک ضربه پنالتی برای تیم پیکان در نظر بگیرد. این ضربه را خود محمد رضایی  به گل دوم میزبان تبدیل کرد تا پیکان همجنان صدرنشین لیگ یک باقی بماند.
شرح گل:
 پیکان ۱ – ۰ نساجی ( دقیقه ۲۹): پاس زیبای بازیکن پیکان با تعلل مدافع نساجی به مهاجم این تیم رسید و ضربه این بازیکن توسط سعید ابراهیم پور دفع شد ولی در برگشت به مهاجم پیکان رسید و وی دروازه خالی نساجی را باز کرد.

 پیکان ۲ – ۰ نساجی ( دقیقه ۸۵): ضربه پنالتی بدست آمده برای پیکان را عباس محمد رضایی بر خلاف جهت سعید ابراهیم پور به گل دوم این تیم تبدیل کرد.
دقایق حساس:
دقیقه ۱۲: شوت زیبای بازیکن پیکان با عکس العمل عالی دروزابان نساجی راهی کرنر شد
دقیقه ۲۹: پاس زیبای بازیکن پیکان با تعلل مدافع نساجی به مهاجم این تیم رسید و ضربه این بازیکن توسط دروازبان آماده نساجی دفع شد ولی در برگشت مجددا به مهاجم پیکان رسید و وی دروازه خالی نساجی را باز کرد.

دقیقه ۳۹: پیکان پس از گل عقب نشینی کرده و دل به ضدحملات دوخته است . از طرفی اشتباهات فردی بازیکنان نساجی در میانه میدان باعث شده تا میزبان به راحتی به دروازه این تیم نزدیک شود وشوت زیبای مهاجم این تیم با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت

دقیقه ۵۱: گلزن این بازی در درون محوطه جریمه سرنگون شد اما داور به پنالتی اعتقادی نداشت و جواد ضیغمی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۵۵: پائولو آلوس با تغیراتی که در نیمه دوم اتخاذ نموده توانسته است حملات خوبی را روی دروازه پیکان ایجاد کند و باعث شده تا تماشاگران این تیم را به هیجان بیاورد اما مهاجمین نساجی در توپ های آخر کمی بی دقت هستند و یکی پس از دیگری از دست می رود و از سوی دیگر ضدحملات خطرناک و سرعتی پیکان روی دروازه نساجی خطرساز شده است.

دقیقه ۶۰ : اعتراض تماشاگران نساجی به قضاوت فغانی ادامه دارد.

دقیقه ۶۱: ضربه ایستگاهی برای نساجی در موقعیتی خطرناک با اختلافی اندک از بالای دروازه به بیرون رفت تا آه از نهاد هواداران این تیم برآید.

دقیقه ۸۴ : بازیکن پیکان پس از پشت سر گذاشتن مدافع نساجی در موقعیتی مناسب قرار گرفت و با پاس رو به عقب بازیکن خودی را در موقعیت گلزنی قرار داد و می رفت تا دروازه خالی را باز کند اما میثم تیموری با دست توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و داور وی را اخراج کرد و ضربه پنالتی را برای پیکان نشان داد.

دقیقه۸۵: عباس محمد رضایی که خود در موقعیت گلزنی قرار گرفته بود پشت ضربه ایستاد و برخلاف جهت سعید ابراهیم پور گل دوم بازی و تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۹۰+۱ : دروازبان پیکان پاس رو به عقب مدافعشان را با دست برداشت که داور خطای دو ضرب برای نساجی اعلام کرد و این موقعیت خوب را یاران آلوس نتوانستند استفاده کنند تا محدود فرصتشان از دست برود.
اتفاق ویژه:
در این دیدار فغانی عملکرد خوبی نداشت و بیشتر سوت ها را با ترس و لرز می زد که اعتراض شدید هوداران نساجی را در بر داشت.
بهترین بازیکن زمین:
عباس محمد رضایی علاوه بر گلی که به صمر رساند در پیروزی تیمش نقش مهمی را ایفا کرد و در بیشتر حملات یاری رسان تیمش بود.

حواشی:

* در حالی که ۳۰ دقیقه تا شروع بازی باقی مانده حدود ۱۵۰ هوادار نساجی در ورزشگاه حضور دارند. تعداد انگشت شماری از هواداران پیکان نیز در ورزشگاه حاضرند.

*هواداران نساجی که هر لحظه به تعداد آنها افزوده می شود با شعار ببرهای مازندران تیم خود را یکصدا تشویق می کنند.

*سکوی مختص هواداران نساجی در حال پرشدن است در حالی که هواداران پیکان به زحمت به ۲۰ نفر می رسد.

*با تشکر از همکاری آقای راهزانی از پرسنل نیروی انتظامی و از قهرمانان کشوری در رشته بدنسازی با خبرنگار “دی اسپورت”

*وضعیت چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس بسیار مطلوب است.

*برخلاف مصدومیتهای متعدد بازیکنان و توقف بازی در نیمه نخست فقط ۲ دقیقه وقت اضافه برای این نیمه در نظر گرفته شد.

* در یکی دو صحنه داور خطای بازیکنان پیکان را نگرفت و تماشاگران نساجی با شنیدن سوت پایان نیمه نخست بشدت به داور اعتراض داشتند و شعار ” داور بی عدالت خجالت خجالت” را سر دادند که بازیکنان نساجی آنها را به آرامش دعوت کردند.

*تماشاگران نساجی پس از اعتراض به داوری ، خطاب به حسین عسگری اعتراض خود را به ناظر بازی اعلام داشتند.

* پس از گل دوم پیکان نیمی از هواداران نساجی ورزشکاه را ترک کردند.

* در پایان بازی با وجود بازی ضعیف نساجی تماشاگران این تیم بشدت بازیکنان را تشویق کردند ولی از داور ناراضی بودند.