الفبای والیبال را باید در سنین پایه آموزش داد/بهروز عطایی : مربیان ما باید در سطح پایه بهتر عمل کنند

بهروز عطایی گفت :هدف از برگزاری این کلاس بالا رفتن دانش مربیان استان است. نخستین دوره کلاس دانش‌افزایی مربیان والیبال مازندران به تدریس بهروز عطایی مربی بین المللي والیبال ایران در فریدونکنار به مدت یک روز برگزار شد. بهروز عطایی از جمله مربیان بین المللي والیبال استان مازندران است که جایگاه ویژه ای در والیبال […]

0111بهروز عطایی گفت :هدف از برگزاری این کلاس بالا رفتن دانش مربیان استان است.


نخستین دوره کلاس دانش‌افزایی مربیان والیبال مازندران به تدریس بهروز عطایی مربی بین المللي والیبال ایران در فریدونکنار به مدت یک روز برگزار شد.

بهروز عطایی از جمله مربیان بین المللي والیبال استان مازندران است که جایگاه ویژه ای در والیبال کشور دارد،این مربی پرافتخار و با دانش والیبال کشورمان امروز در کارگاه آموزشی والیبال فریدونکنار حاضر شد و حدودا کلاسی سه ساعته را در این شهر برگزار کرد.

در این کارگاه آموزشی حدودا چهل مربی آقا و خانم از سراسر استان مازندران حضور داشتند و به صحبت و توضيحات بهروز عطایی به عنوان مدرس گوش فرا دادند.

پس از پایان این کارگاه آموزشی والیبال بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در گفت و گو با خبرنگار مازند اسپرت درباره هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی افزود:هدف از برگزاری این کلاس بالا بردن سطح علمی مربیان استان مازندران میباشد تا بتوانیم در امر پرورش مربیان در استان مازندران سرآمد کشور باشیم.

این مربی والیبال استان که درجه بین المللي والیبال را داراست بیان داشت:امروز همه مربیان از سراسر استان گرد هم آمدیم تا چیزی به یکدیگر آموزش دهیم.

عطایی ادامه داد:امیدواریم برگزاری این گونه کلاس ها باعث شود تا مربیان استان مازندران بیشتر با دانش روز والیبال دنیا آشنا شوند و بتوانند این دانش را به شاگردان خود آموزش دهند.

سرمربی تیم کاله مازندران با اشاره به لزوم آموزش در سطوح پایه اذعان داشت:مربیان ما باید در سطح پایه بهتر عمل کنند و الفبای والیبال را در سنین پایه آموزش دهند.

عطایی همچنین اشاره ای هم به عدم نتیجه گیری تیم های پایه نوجوانان و جوانان مازندران داشت و گفت:جایگاه والیبال مازندران بالاتر از این هاست ولی متاسفانه امروز شاهد هستیم در رده های پایه با مشکلاتی روبرو هستیم.