رییس هیئت والیبال فریدونکنار خبرداد:تلاش فریدونکنار برای گرفتن امتیاز تیمداری در زیر گروه کشور

اختصاصی مازنداسپرت/جواد نیک پرور:حمید ساروی رييس هیئت والیبال شهرستان فریدونکنار در حاشیه کارگاه آموزشی والیبال مربیان استان مازندران که در این شهرستان برگزار شد از آمادگی خود برای میزبانی های مختلف خبر داد. به گزارش مازنداسپرت؛ رییس هیئت والیبال فریدونکنار در ابتدای صحبت های خود افزود:جا دارد در ابتدای صحبت خود از آقای عطایی که […]

voollyاختصاصی مازنداسپرت/جواد نیک پرور:حمید ساروی رييس هیئت والیبال شهرستان فریدونکنار در حاشیه کارگاه آموزشی والیبال مربیان استان مازندران که در این شهرستان برگزار شد از آمادگی خود برای میزبانی های مختلف خبر داد.

به گزارش مازنداسپرت؛ رییس هیئت والیبال فریدونکنار در ابتدای صحبت های خود افزود:جا دارد در ابتدای صحبت خود از آقای عطایی که صمیمانه دعوت ما را برای تدریس در این کلاس آموزشی قبول کردند تشکر کنم.

ساروی همچنین اذعان داشت:هدف ما از برگزاری این کلاس آموزشی که حدودا بیش از چهل نفر مربی آقا و خانم حضور داشتند بالا بردن سطح علمی مربیان استان است و با توجه به اینکه که برگزاری این کلاس کاملا رایگان بود امیدواریم توانسته باشیم کمک کوچکی به جامعه والیبال استان مازندران کرده باشیم.

وی همچنین ادامه داد:هیئت والیبال فریدونکنار طبق آمار جز فعال ترین هیئت های استان مازندران میباشد و امیدواریم با بهره گیری از تجربیات همه بزرگان والیبال استان از جمله آقای عطایی بتوانیم برای موفقیت والیبال والیبال این شهرستان گام های خوبی برداریم.

ساروی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود:در تلاش هستیم با کمک همه مسئولین بتوانیم امتیاز زیر گروه کشور را برای فریدونکنار کسب کنیم و با توجه به رایزنی های بنده با اسپانسر های خوب همه شرایط لازم برای تیمداری شهر فریدونکنار آماده است.

حمید ساروی در پایان صحبت های خود بیان داشت:با توجه به اسپانسر هايي که داریم شرایط لازم برای تیمداری در لیگ یک کشور هم وجود دارد ولی دوست داريم کار را از ابتدا و با جوانان خوب شهرستان و استان آغاز کنیم و با تلاش خود به مراحل بالاتر صعود کنیم.