نوجوان و جوان مازندرانی با کسب ۹ طلا ۹ نقره و ۷ برنز خوش درخشیدند

رئیس هیأت وزنه برداری مازندران گفت: وزنه‌برداران نوجوان و جوان مازندرانی در ترکیب تیم ملی با کسب ۹ نشان طلا، نقره و برنز درخشش فوق‌العاده‌ای از خود در این مسابقات نشان دادند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عباس رحیمی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به درخشش وزنه‌برداران نوجوان و جوان مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: وزنه‌برداران نوجوان و جوان مازندرانی در ترکیب تیم ملی درخشش فوق‌العاده در این پیکارها داشتند.

وی افزود: این مسابقات که به میزبانی نپال در شهر کاتماندو برگزار شد، ملی‌پوشان موفق به کسب ۹ نشان طلا، ۹ نشان نقره و ۷ نشان برنز را شدند که از این تعداد ۴ نشان طلا، ۴ نشان نقره و یک نشان برنز سهم ملی‌پوشان نوجوان و جوان مازندرانی بود.

رئیس هیأت وزنه‌برداری مازندران درباره قهرمانان وزنه‌بردار مازندرانی گفت: امیررضا عسگری‌دون وزنه دسته ۸۵ کیلوگرم تیم نوجوانان، در حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۴۰ کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۱۶۵ کیلوگرم وزنه را مهار کرد تا در مجموع با ۳۰۵ کیلوگرم به ۲ نشان نقره حرکت یک‌ضرب و مجموع برسد.

وی اظهار کرد: محمد شهاب‌انداز در دسته ۹۴+ کیلوگرم نوجوانان، در حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۳۷ کیلوگرم به نشان برنز، در حرکت دوضرب وزنه ۱۹۱ کیلوگرمی را به نام خود ثبت کرد و طلا گرفت و در مجموع ۳۲۸ کیلوگرم به نشان نقره برسد.

رحیمی یادآور شد: قاسمعلی محمدپور وزنه بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم تیم جوانان، در حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۶۲ کیلوگرم، در حرکت دوضرب وزنه ۲۰۰کیلوگرمی و در مجموع با ثبت رکورد ۳۶۲کیلوگرم مهار وزنه، با اقتدار به ۳ نشان طلا دست یافت.

وی افزود: همچنین حسین غزالیان قائم‌شهری نشان نقره یکضرب دسته ۷۷ کیلوگرم را نیز به دست آورد.

رئیس هیأت وزنه‌برداری مازندران در پایان خاطرنشان کرد:  قاسمعلی محمدپور وزنه‌بردار مازندرانی دسته ۱۰۵+ کیلوگرم از سوی کمیته فنی به عنوان بهترین وزنه‌بردار جوان این رقابت‌ها انتخاب شده است.

 

http://iriwf.ir/DesktopModules/DnnForge%20-%20NewsArticles/ImageHandler.ashx?Width=900&Height=900&HomeDirectory=%2fPortals%2f0%2f&FileName=News%2f2016%2fimage29543.jpg&PortalID=0&q=1&s=1