مجموعه ای کم نظیر در مرکز مازندران/امنیت و آرامش در مجموعه ورزشی ” آسایش “

محیط آرام و طبیعت زیبای این مجموعه آسایشی فراتر از ” آسایش ” برای حاضرین در این مجموعه ایجاد می کند و همین موارد خیلی خوب سبب شده آسایش به یکی از بهترین مجموعه های ورزشی شمال کشور تبدیل شود و هر ساله مورد تقدیر قرار گیرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شاید این روز ها ضعف بزرگ ورزش استان مازندران نبود مجموعه های قوی و بزرگ در سطح استان است. مجموعه های ورزشی ای که شاید اگر تعدادشون بیشتر و بیشتر شود از همه لحاظ به نفع استان و شهرهای آن خواهد بود.

از حضور قهرمانان و چهره های شاخص کشوری گرفته تا جذب توریست برای شهرهای مازندران میتواند نکات مثبت این مجموعه های ورزشی باشد.

اما امروز قصد داریم به معرفی مجموعه ای بپردازیم که در نوع خودش بی نظیر است و برای استان مازندران غنیمتی به شمار می آید.مجموعه ورزشی آسایش واقع در شهر ساری، بلوار کشاورز رو به روی کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران می باشد که بهترین امکانات مورد نیاز ورزشکاران را در خود جای داده است.

حضور باشگاه های بزرگ کشور ، چهره های شاخص ورزشی و همچنین حضور هنرمندان و … در آسایش نشان از بزرگی و کیفیت بالای این مجموعه است . چندین زمین ورزشی ، سالن های بدنسازی ، استخر ، سونا و جکوزی مدرن به همراه زمین تنیس و فضای آزاد برای دوچرخه سواری و سایر اقدامات ورزشی این مجموعه را نسبت به سایر مجموعه ها متمایز کرده است و حتی در بعضی موارد می شود این مجموعه را با مجموعه های بزرگ کشور مقایسه کرد.

محیط آرام و طبیعت زیبای این مجموعه آسایشی فراتر از ” آسایش ” برای حاضرین در این مجموعه ایجاد می کند و همین موارد خیلی خوب سبب شده آسایش به یکی از بهترین مجموعه های ورزشی شمال کشور تبدیل شود و هر ساله مورد تقدیر قرار گیرد.

اگر استان مازندران چند نمونه از این مجموعه ها داشت الان تعداد مدال هایمان چندین برابر می شد و افتخار آفرینان بیشتری را تحویل ورزش کشور می دادیم. باید دست مریزاد گفت به مدیران این مجموعه که برای پیشرفت ورزش استان مازندران دست به چنین کاری زدند.

و اما علی دزایی پور مرد زحمتکش ورزش مازندران و مدیر این مجموعه مدرن ورزشی در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت:این شرکت از مهرماه سال ۱۳۹۳ بصورت رسمی و پس از افتتاح آن توسط مسئولین کشوری و استانی شروع به فعالیت کرده است.

وی ادامه داد : جا دارد همین جا از مدیریت و زحمات شبانه روزی مدیرعامل محترم شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که در تاسیس این مجموعه در اين منطقه از جنوب شهر نهایت تلاش را داشته اند تشکر و قدردانی می کنم . اين شركت از هيئت مديره كاردان و توانمند بهرهمند بوده كه موفقيت آن تاكنون مرهون تلاشها و توجهات ايشان به استاندارد سازي خدمات اين مجموعه مي باشد و همه از تجربيات ارزنده اي در عرصه مديريت كشور برخوردار بوده و حتي در زمينه ورزشي تا سطوح تيمهاي ورزشي ملي فعاليت داشته اند.این مجموعه با هدف برنامه ریزی برای توسعه و تعمیم فعالیتهای فرهنگی ورزشی از طریق واگذاری اماکن ورزشی در رشته های مختلف ، فرهنگی و ورزشي برای آحاد جامعه در منطقه و شهرستان ساری در کیلومتر ۱۲ جاده ساری- کیاسر روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در مساحتی بیش از ۱۵۰۰۰۰ متر مربع تاسیس شده است. در نظر است این مجموعه با رفع کمبود ها، توسعه طرح های دردست اقدام به یک کمپ بزرگ برای حضور تیم های ورزشی بزرگ و حتی تیمهای ملی جهت برگزاری اردو ها و مسابقات رسمی تبدیل شود که امید است با عنایت کلیه مسئولین و مدیران شهرستان ساري این موضوع تحقق یافته و ورزش مازندران با وجود منابع انسانی قوی از اماکن سخت افزاری خوبی نیز برخوردار شود.

دزایی پور از اهداف این مجموع سخن گفت و افزود :شركت فرهنگي ورزشي صنايع چوب و كاغذ مازندران كه با موافقت و مجوز رسمي سازمان تربيت بدني كشور جهت پيشبرد و اعتلاي ورزش كشور استان مازندران و استفاده مجموعه كارگران شركت صنايع چوب و كاغذ و ساير اقشار مردم  و نيل به اهداف ذيل را سر لوحه خود قرار داده است.ترغيب و تشويق جوانان و اقشار مختلف جامعه جهت حفظ تندرستي و سلامتي و ايجاد زمينه مناسب براي مشاركت آنان در فعاليتهاي ورزشي و سلامتي بر مبناي علوم ورزشي و توسعه قوانين آن، ايجاد زمينه هاي لازم براي حضور در مسابقات ورزشي در كليه رشته ها، ايجاد زمينه مساعد در جهت گسترش كمي و كيفي رشته هاي ورزشي ، ايجاد انگيزه و جذب همه مردم به امر ورزش ، شناسايي رشد و پرورش استعدادها و بالا بردن سطح مهارتهاي ورزشي طبق اصول پيش بيني شده بر مبناي اهداف بلند مدت شركت فرهنگ ورزشي ، احياء و اشاعه خصلت هاي جوانمردي و فداكاري در ميان ورزشكاران، تشكيل و برگزاري كلاسهاي مربيگري و داوري زير نظر فدراسيون و اساتيد در كليه رشته هاي ورزشي، تحت پوشش قرار دادن بيمه كليه ورزشكاران ، داوران و مربيان از طريق فدراسيون پزشكي ورزشي ، ايجاد واحد اطلاعات و آمار ورزشي و طبقه بندي و نگهداري اسناد مربوطه، ايجاد و گسترش سبك هاي مختلف در رشته هاي ورزشي ذيربط، بالا بردن قابليت هاي جسماني و ارتقاء سطح كيفي مهارتها، ايجاد سيستم كنترل دوره هاي مختلف تمرينات بر مبناي نياز متقاضيان و بسط و گسترش ورزش آماتوري همانند ورزشهاي حرفه اي، تهيه و انتظار فيلم هاي آموزشي و كمك آموزشي ورزشي و فرهنگي در كليه رشته ها بنا به نياز متقاضيان از اهداف این مجموعه بزرگ ورزشی می باشد.

این مسئول در خصوص وجه تمایز این مجموعه با سایر مجموعه های ورزشی اظهار داشت : با توجه به شرايط فيزيكي اين مجتمع زيباي ورزشي كه اولاً در يك منطقه بكر جنگلي و با فاصله منطقي از جاده اصلي و محيطي بسيار آرام احداث شده است، با توجه به اينكه شركت صنايع چوب وكاغذ مازندران از واحدهاي توليدي بين المللي در سطح خاور ميانه بوده معماري و ساخت اين مجموعه بسيار مهندسي و زيبا ساخته شده است ، تجهيزات بكار رفته از درجه مطلوبيت بسيار بالائي برخوردار است بطور مثال زمينهاي چمن فوتبال بسيار مناسب و خاص كه در تمامي فصول سال با توجه به شرايط نگهداري از وضعيت خوبي برخودار است. فضاي عمومي و وسيع اين مجموعه كه داراي بخشهاي مختلف بوده براي كليه اعضاءخانواده هاي محترم و شهروندان ساروي جهت فعاليتهاي ورزشي مناسب مي باشد. از مربيان مجرب كه بعضاً در تيم هاي ملي فعاليت داشته استفاده مي شود، از پاركينگ بسيار مناسبي برخودار بوده و محدويتي در اين زمينه وجود نداشته اما نكته مهمي كه بيشتر از همه چيز براي متقاضيان اين مجموعه حائز اهميت ميباشد توجه مديريت اين مجموعه به بحث بهداشت و كيفيت خدمات آن در بخشهاي مختلف مي باشد.خوب چنانچه مستحضريد بحث سلامت و رعايت استانداردهاي مربوطه جهت استفاده  از ورزش هاي آبي با توجه به شيوع بيماريهايي كه از اين طريق قابل انتقال هستند در اينگونه اماكن بايد مورد توجه قرار گيرد. خوشبختانه با اشاره به اينكه نگاه اول مديريت اين مجموعه تجاري نبوده و در مرحله اول ارائه يك خدمات مطلوب و سالم به مردم مي باشد در اين راستا و با توجه به تحقيقات ميداني نسبت به ساير رقباي خود هزينه هاي سنگينتري را متقبل تا بتواند رسالتي كه بر عهده دارد به نفع عالي به سر انجام برساند.

 

این مجموعه یک کمپ مدرن است و ما این مجموعه بزرگ ورزشی را به شما ورزشکاران و باشگاه های ورزشی پیشنهاد می کنیم.این مجموعه ورزشی مکانی امن و آرام برای اردوهای تیم ها و باشگاه های شما می تواند باشد.

حتما به این مجموعه سر بزنید …