امانی که توسط ” امانی “بریده شد/زانو زدن “تیم ملی” در قلعه عقاب !

اولین بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتسال با تساوی دو تیم شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری یک دیدار آغاز شد. شهروند ساری امروز و از ساعت ۱۸ به مصاف گیتی پسند اصفهان رفت که این دیدار جذاب و نفس گیر در پایان با تساوی پرگل سه سه به پایان رسید.

در این دیدار تماشایی گلهای شهروند ساری توسط رضا امانی( دو گل ) و محمد رضا کرد به ثمر رسیده شد و گلهای گیتی پسند توسط اسماعیل پور و حسن زاده و عروجی زده شد.

قبل از آغاز این دیدار هواداران پرشور شهروند که تمامی صندلی های سالن سید رسول حسینی را پر کرده بودند یکصدا سعید نجاریان مدیرعامل این باشگاه را تشویق کردند و از کاپیتان عظیمایی خواستند تا بازیکنان را به سمت آن ها بیاورد.

در آغاز این دیدار در حالی که هواداران بی امان تیم محبوبشان را تشویق می کردند ، اسماعیل پور ستاره گیتی پسند شوتی روانه دروازه شهروند کرد که این توپ از کنار دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.شهروندی ها در نیمه اول این دیدار دفاع بی نقصی را از خود به جای گذاشته بودند و اجازه موقعیت سازی به حریف قدرتمند خود ندادند،

شهروندی های ساروی که در نیمه اول روی دفاع منطقی تمرکز کرده بودند با فشار هوادارانشان رفته رفته رو به حمله هم آوردند و موقعیت های خوبی را توسط علی ابراهیمی و طاها مرتضوی خلق کردند اما موفق به گشودن دروازه حریف اصفهانی نشدند.

عملکرد خوب شهروندی های ساروی در نیمه اول چشم گیر بود تا جایی که با دفاع منطقی و حملات زهر دار،  هواداران و حاضرین در سالن را به وجد آورند.حملات شهروند یکی پس از دیگری با بی دقتی هدر رفت اما در صحنه ای پاس سینا پرکاس ، محمد رضا کرد که این روزها در آمادگی کامل به سر می برد را در موقعیت خوبی قرار داد که این بازیکن با یک ضربه آکروباتیک قصد گشودن دروازه را داشت که توپش با اختلاف کمی از کنار دروزاه به بیرون رفت تا آه از نهاد هواداران و حاضرین در سالن بلند شود.

اما باز هم محمد اسماعیل پور سرمربی شهروند ساری دست به کار بزرگی زد و با میدان دادن به مهدی قلی زاده جوان و آینده دار نشان داد که اعتقاد خاصی به جوان گرایی دارد.هر چند مهدی قلی زاده جوان و آینده دار زمان اندکی در زمین حضور داشت اما این حضور اندک و اعتماد می تواند آینده روشنی را برای ستاره شدن جوانانی امثال قلی زاده رغم بزند.

در ادامه این دیدار هر چقدر شهروند در نیمه اول در دفاع خوب و مستحکم ظاهر شد ، گیتی پسندی ها هم حملات خود را افزایش می دادند تا اینکه در یک قافل گیری، در حالی که ساروی ها می توانستند نیمه اول این دیدار را با برد یا حداقل با تساوی به رختکن بروند ، اسماعیل پور گل اول این دیدار را به نام گیتی پسند و در ثانیه های پایانی به ثمر رساند تا نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود گیتی پسند به پایان رسد.

اما در شروع  نیمه دوم دست پاچگی شهروندی ها و از بین رفتن سد محکم دفاعی سبب شد تا گیتی پسندی ها با اعتماد به نفس بهتری بازی را دنبال کنند و گل دوم این دیدار را توسط حسن زاده وارد دروازه سینا پرکاس کنند.

بعد از گل دوم شهروندی ها فشار زیادی برای جبران گل های خورده آوردند تا اینکه رضا امانی موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. درخشش رضا امانی در این دیدار سبب شد تا هواداران به سبک خاصی او را تشویق کنند.رضا امانی در این دیدار بدون شک جز بهترین های شهروند بود .

سوت های کر کننده هواداران ساروی بعد از گل اول شهروند جو جالبی را به نفع ساروی ها ایجاد کرد اما در ادامه باز هم حرکت زیبای حسن زاده موقعیت خوبی را برای عروجی ایجاد کرد و این بازیکن موفق شد گل سوم گیتی پسند را به ثمر برساند و سکوت مطلق را بر سالن سید رسول حسینی حاکم کند.

شهروندی ها که در نیمه دوم بیش از حد بهم ریخته بازی کرده بودند ، موقعیت های زیادی را به حریف قدرتمند خود دادند اما درخشش سینا پرکاس درون دروازه مانع از ورود توپ به درون دروازه شد تا شهروند بیشتر از سه گل از ملی پوشان گیتی پسند دریافت نکند.

اما رفته رفته شهروند بهتر شد و هر چقدر به دقایق پایانی بازی نزدیک تر شدیم شاگردان اسماعیل پور بازی را در دست گرفتند و چندین بار توسط طاها مرتضوی، محمد رضا کرد ایجاد موقعیت کردند اما موفق به گشودن دروازه حریف نشدند.

اصرار اسماعیل پور به استفاده از مهره های ضعیف در این دیدار نزدیک بود کار دستش دهد و در حالی که ساروی ها برای جبران گل های خورده سراپا حمله بودند پاس های اشتباه سالاری در قلب دفاع شهروند نزدیک بود کار دست این تیم دهد .

در ۱۱ دقیقه پایانی بازی، خطاهای گیتی پسند از حد مجاز بیشتر شد و این موضوع امیدواری را برای ساروی ها بیشتر کرد تا اینکه بتوانند در دقایق باقی مانده گل های خورده را جبران کنند.نگرفتن خطا برای شهروندی ها در صحنه ای اعتراض شدید هواداران شهروند را به دنیال داشت، اما مرتضی عظیمایی کاپیتان شهروند که در این دیدار فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرده بود هواداران را به آرامش دعوت کرد.

در ادامه ساروی ها که با فشار هوادارنشان سرتاپا حمله شده بودند موقعیت های خوبی را ایجاد کردند و در صحنه ای خطای مدافع گیتی پسند به روی محمد طاهری یک ضربه پنالتی برای شهروند ایجاد کرد که طاها مرتضوی موفق به گل کردن این توپ نشد تا باری دیگر آه از نهاد هواداران ساروی بلند شود.

اما خیلی زود ضربه پنالتی دیگری به سود ساروی ها توسط داور این دیدار گرفته شد.برخورد توپ به دست بازیکن گیتی پسند این موقعیت را در واپسین دقایق بازی برای شهروند به وجود آورد تا از روی نقطه پنالتی گب دوم خودشان را به ثمر برسانند و به بازی برگردند.

در حالی که محمد طاهری قصد قصد داشت این پنالتی را بزند، به یکباره محمد رضا کرد جوان و آماده به پشت توپ آمد و با گل کردن این توپ هم اختلاف را کم کرد و هم جو سالن را با این گل تغییر داد تا گیتی پسند های دقایق پرفشاری را تحمل کنند.

شهروندی های ساروی که در دقایق پایانی با گل محمد رضا کرد انرژی گرفته بودند بر حملات خود افزودند و در نهایت موفق شدند روی حرکت انفرادی رضا امانی که در این بازی یکی از بهترین بازی های خودش را به نمایش گذاشته بود، گل سوم و تساوی را به ثمر برسانند و یک امتیاز شیرین از این دیدار سخت به دست بیاورند.

شهروند ساری با این یک امتیاز ۶ امتیازی شد و موقتا در جایگاه پنجم قرار گرفت و گیتی پسند اصفهان هم با این یک امتیاز ۷ امتیازی شد و موقتا در مکان سوم  جدول رده بندی قرار گرفت.

هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتسال سه شنبه با برگزاری شش دیدار باقی مانده به پایان خواهد رسید.