نقد کارشناس ساروی کشتی بر مقاله جمعی از هواداران کشتی جویبار !

جمعی از هواداران کشتی شهرستان جویبار نقدی بر مطالب بنده به رسانه ها تهیه و تنظیم نمودند که جهت روشن شدن افکار عمومی پاسخی تقدیم می دارم:

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جمعی از هواداران کشتی شهرستان جویبار نقدی بر مطالب بنده به رسانه ها تهیه و تنظیم نمودند که جهت روشن شدن افکار عمومی پاسخی تقدیم می دارم:

  • بحث سیاسی بودن این گزارش مطرح شد که بنده در گزارش خودم به هیچ عنوان در حوزه سیاسی وارد نشدم بلکه همه مطالب با آمار واقعی و غیرقابل انکار از جایگاه کشتی گیران ، داوران و مربیان و خبرگان کشتی دو شهر مقایسه شده است .
  • بحث تحقیر کشتی جویبار در حوزه تمرینات در انبار شالیکوبی که بنده از تاریخچه مکان تمرینات بررسی نمودم به هیچ عنوان موضوع تحقیر در کار نبوده و شاید مظلومیت دیار پهلوان پرور جویبار به رشته تحریر درآمده است .
  • بحث بهارنارنج پایتخت بهار نارنج در جنگ زرگری شهرهای مازندران عنوان شد که بنده همچون شما مخالف شدید در حوزه جنجال و هیاهوی شهرها هستم .
  • جویبار پایتخت جوانمردان عنوان شده و بنده همه شهرهای کشورمان را پایتخت جوانمردان جهان می دانم.
  • کارشناس پیشکسوت کشتی چه کسی است بنده به هیچ عنوان خود را نه کارشناس و نه پیشکسوت مطرح نکردم بلکه اعتقاد دارم اهالی عزیز و شریف مازندران و گلستان همه شهرهای کشورمان در این رشته صاحب نظر و پیشکسوت هستند و حتی شما هواداران شریف کشتی جویبار را صاحب نظرانی محترم می شماریم .
  • در بحث کمیل قاسمی ، یزدانی ، عزت اله اکبری و اسماعیل پور و همه قهرمانان و پهلوانان جویباری به هیچ عنوان منکر درشش قهرمانان و پهلوانان جویباری نبوده و نیستم بلکه بحث آمار واقعی جایگاه تاریخچه کشتی دو شهر را اعلام نمودم .
  • در بحث ناکامی در چند سال اخیر کشتی ساری همچون شما مدعی هستم که در چند سال اخیر کشتی مرکز استان از ریل قهرمان و افتخارآفرینی جدا شده است اما جویبار به خوبی از این پتانسیل جوانان بهره مند است و به خوبی توانسته با جوانان ورزشکار خود افتخار کسب کند.
  • در موضوع اینکه حسن یزدانی بعد از چند سال کشتی ما را صاحب مدال طلا کرده است هیچ کسی منکر این درخشش ها نیست اما فراموش نکنیم که عسگری محمدیان بعد از سالها انتظار ورزش ایران که ۱۶ سال چشم انتظار صید مدال در المپیک بوده اند ، توانست تک مدال کشتی ورزش ایران را کسب در رویداد بزرگی همچون المپیک کسب نماید و در المپیک پکن نیز سید مراد محمدی دیگر کشتی گیر شاخص ساروی توانست برای ساری ، مازندران و کشورمان مدال افتخار کسب نماید که این نتایج در طول تاریخ ورزش کشورمان بی همتا بوده است .