آقای مدیر کل آرزو بر شما عیب نیست !

در خبرها داشتیم مدیرکل ورزش و جوانان گیلان مدعی شده که از لحاظ ورزشی از مازندران عقب نیستند !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،البته اگر ملاک و معیار ارزیابی ورزش دوستان نتایج المپیک باشد نه تنها گیلان بلکه هیچ یک از استان های کشورمان نمی توانند مدعی باشند همپای مازندران هستند ؛ گیلانی ها در ۶۴ سال گذشته حتی یک مدال در المپیک صید نکردند در حالیکه مازندرانی ها در همه ادوار المپیک نه تنها مدال آور بلکه رکورد دار حضور در این رویداد بزرگ هستند .

آقای مدیر کل گیلانی بر روی تک مدال قهرمان تکواندو آسیا مانور می دهد و ظاهراً نمی داند که مازنی ها بارها در تکواندو جهان صاحب مدال طلا و نقره شده اند البته ما از موفقیت های ورزش گیلان در رویدادهای مختلف خارجی خرسند خواهیم شد و این نکته یادآور می شود که مازندرانی ها در المپیک لندن و ریو خوش رنگترین مدال های کاروان ورزشی کشورمان را به ارمغان آورده اند .

باید توجه داشت در شرایط کنونی مازندرانی در رشته های توپ و تور و سایر رشته های ورزشی ، ورزشکاران ارزشمندی و نام آوری را در تیم های ملی دارند و در بحث مقایسه و ارزیابی جایگاهها نباید به شعور جامعه ورزشی توهین کرد .

این تحلیل حاکیست نه تنها گیلان بلکه کل ورزش ایران اسلامی موفقیت های ورزشی این مرز و بوم را مدیون درخشش دلاورمردان ورزش مازندران است و به یقین اشاره می کنیم که مازندرانی ها به اندازه ۲۰ کشور در جهان و المپیک افتخارات ورزشی داشته اند.

 

نویسنده خبر : شعبان وفایی نژاد