از اردو ۱۲ روزه در سرعین تا معرفی اعضای هیات مدیره !

نساجی مازندران با نظر کادرفنی و تصمیم مدیران باشگاه تمرینات پیش فصل خود را در سرعین اردبیل پیگیری می کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، کاروان نساجی مازندران پس از برگزاری سومین دیدار تدارکاتی خود برابر استقلال تهران طبق برنامه از پیش طراحی شده، صبح یکشنبه از فرودگاه مهرآباد به سمت اردبیل پرواز کرد تا با یک دستگاه اتوبوس به سرعین بروند و سومین اردوی خارج از خانه خود را برگزار کنند.
بازیکنان و مربیان نساجی پس از رسیدن به سرعین و استراحتی چند ساعته با نظر مربی بدنساز و تایید پاشازاده، سرمربی تیم تمریناتی چون کار با وزنه، تمرینات هوازی و بدنسازی با توپ را پشت سر می گذارند تا رفته رفته طی یک پروسه زمانی مشخص بدن شان به شرایط مطلوب برسد.
با نظر کادرفنی و پیگیری و هماهنگی مدیران باشگاه، بازیکنان نساجی در این اردو ۱۲ روزه برای هماهنگی بیشتر و ماندن در شرایط مسابقه مقابل چند تیم بازی های دوستانه ای را برگزار خواهند کرد تا با برنامه ای از پیش مشخص شده در پایان این اردو همه نفرات از نظر بدنی به شرایط آرمانی رسیده و پس از رسیدن به تهران تمرینات تاکتیکی را پیگیری کنند و در نهایت با آغاز لیگ آزادگان با آمادگی کامل به مصاف حریفان بروند.

در مورد حضور کاروان نساجی مازندران در سرعین این نکته قابل ذکر است که مالکان و مدیرعامل باشگاه نساجی، امکانات مناسبی را برای این اردو تدارک دیده اند تا بازیکنان در آب و هوایی کاملا مناسب و به دور از هر گونه کمبودی خود را به بهترین نحو ممکن به شرایط آرمانی برسانند.

در ادامه دانستن این موضوع خالی از لطف نیست که در بدو ورود کاروان نساجی مازندران به سرعین به تمامی نفرات حاضر در اردو یک دست البسه کامل شامل، ملانج، شلوار اسپرت، پیراهن و شورت تمرین، شلوار و تی شرت جهت استفاده در هتل و تمرینات داده شد تا برخلاف سال‌های گذشته نساجی بانظم تر از همیشه بدون مشکل تمرینات آماده سازی خود برای حضوری قدرتمند در فصل جدید لیگ آزادگان را پیگیری کند.

بازگشت نساجی به ورزشگاه پیر وطنی

نساجی مازندران از آغاز تمرینات کار خود را در سه اردوی تهران، اصفهان و سرعین پیگیری کرد و در ادامه قرار است تمریناتش را در قائمشهر برگزار کند.

با تصمیم مالکان، مدیرعامل و سرمربی باشگاه نساجی مازندران، بازیکنان و کادرفنی این تیم پس از پایان اردو سرعین اردبیل در هفته نخست مرداد به قائمشهر خواهند آمد تا تمرینات تاکتیکی شان را در ورزشگاه شهید وطنی ادامه دهند.

با نظر سرمربی و پیگیری و هماهنگی مدیران باشگاه نساجی مازندران، شاگردان پاشازاده در قائمشهر و مقابل هوادارانشان یک بازی تدارکاتی برگزار خواهند کرد که نام حریف نساجی در ورزشگاه شهید وطنی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

مجیدی؛ بعد از اردو سرعین، تمرینات را در قائمشهر پیگیری می کنیم / بی صبرانه منتظر حضور در ورزشگاه وطنی و دیدار با هواداران هستیم

نساجی مازندران پس از برگزاری دیدار تدارکاتی برابر استقلال تهران از روز یکشنبه به سرعین رفته تا تمرینات آماده سازی پیش فصل خود را در این منطقه ییلاقی و خوش آب و هوا اردبیل پیگیری کند. به همین دلیل با فرزاد مجیدی، سرپرست جوان و زحمتکش باشگاه نساجی مازندران تماس گرفتیم تا شرایط و امکانات اردو سرعین را از زبان ایشان جویا شویم.

فرزاد مجیدی، سرپرست باشگاه نساجی در مورد آغاز اردو سرعین گفت: ما پس از بازگشت از اصفهان، تمرینات مان را در تهران پیگیری کردیم و پس از برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل استقلال، ساعت ۹:۳۰ صبح یکشنبه به اردبیل و از آنجا با یک دستگاه اتوبوس به سرعین آمدیم و پس از کمی استراحت، تمرینات را از عصر همان روز آغاز کردیم. با نظرکادرفنی روز گذشته دو جلسه تمرینی را برگزار کردیم و در ادامه نیز صبح امروز به سالن وزنه رفتیم و به خوبی بازیکنان روند آماده سازی را پیگیری می کنند.

مجیدی در مورد شرایط اردو گفت: مدیران باشگاه امکانات خیلی خوبی را برای آماده سازی تیم در سرعین تدارک دیده اند به طوری که مانند یک باشگاه کاملا حرفه ای، تمام فکر و ذهن بازیکنان و کادرفنی معطوف آماده سازی تیم برای حضور قدرتمند در لیگ است که به عنوان سرپرست باشگاه لازم می دانم از مالکان و مدیرعاملی که از لحظه ورود تیم به اردبیل با بنده در تماس هستند تا کمبودی نداشته باشیم، تشکر کنم.

سرپرست جوان باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه در لحظه ورود تیم به سرعین، به دلیل هوای ییلاقی این منطقه به بازیکنان لباس گرم داده شد، ادامه داد: یکی از مهمترین سیاست های کاری مالکین و به خصوص آقای امیری، مدیرعامل باشگاه این است که نظم و انضباط سرلوحه کار همه عوامل باشگاه قرار گیرد. در این مورد خود بنده هم اعتقاد دارم هر گروهی که بخواهد موفق باشد در ابتدا باید نظم را رعایت کند و به همین دلیل از بدو ورودم به باشگاه، اولین چیزی که پیگیر آن شدم، نظم تیمی بوده و خدا را شکر با بچه هایی کار می کنیم که تا به امروز نشان داده اند که همگی از بانظم ترین فوتبالیست های لیگ هستند.

مجیدی در مورد اضافه شدن حسین کریمی، بازیکن جدید باشگاه نساجی به اردو سرعین گفت: پس از اینکه قرارداد حسین کریمی ثبت شد، سریعا از طریق باشگاه به من اطلاع داده شد و با پیگیری که انجام دادم، این بازیکن با پرواز ساعت ۱۲:۰۰ امروز از تهران به سمت اردبیل پرواز کرد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید از امروز عصر به تمرینات اضافه خواهد شد.

مجیدی در مورد لیست نهایی بازیکنان نساجی گفت: آنطور که با آقای پاشازاده صحبت می کردم، در پایان اردو اردبیل لیست نهایی بازیکنان اعلام خواهد شد.

سرپرست باشگاه نساجی در مورد انجام بازی تدارکاتی در اردبیل افزود: با نظر کادرفنی و در راس آنها آقای پاشازاده در هفته دوم اردو احتمالا بازی هایی خواهیم داشت تا بازیکنان از شرایط مسابقه دور نشوند. در هر صورت اگر کادرفنی به بازی های تدارکاتی اعلام نیاز کنند سعی خواهیم کرد تا بهترین تیم ها را برای مسابقه هماهنگ کنیم. همانطور که در سه بازی تدارکاتی ابتدای تمرینات با سه تیم بزرگ بازی کردیم که فکر می‌کنم این موضوع در نوع خودش جالب باشد و به نظر من باید به کادرفنی احسنت گفت که در همین ابتدای راه، سه بازی تدارکاتی بزرگ را از باشگاه درخواست کرده و بازیکنان مقابلشان قرار گرفتند.

فرزاد مجیدی، سرپرست جوان نساجی مازندران در مورد زمان حضور مهدی پاشازاده،سرمربی تیم در اردو سرعین گفت: روز گذشته سالگرد فوت مادر آقای پاشازاده بوده (که جا دارد از همین جا به ایشان و خانواده اش تسلیت بگویم)که به دلیل داشتن مراسم ایشان همراه ما به سرعین نیامدند و صبح امروز با اولین پرواز به جمع ما اضافه شدند. البته از بدو ورود تیم به سرعین تمریناتمان را زیر نظر کمک های ایشان انجام دادیم و از این بابت مشکلی نداشتیم.

مجیدی حضور نساجی مازندران در قائمشهر را اینگونه بیان کرد: پس از اردو سرعین، چند روز استراحت می کنیم و در هفته اول مرداد و پیش از آغاز مسابقات لیگ به قائمشهر خواهیم رفت تا علاوه بر پیگیری تمرینات، یک بازی دوستانه هم در ورزشگاه خانگی و مقابل چشمان هواداران خودمان برگزار خواهیم کرد.

مجیدی با تاکید اینکه همه اعضای باشگاه تمام فکر و ذهن شان درگیر صعود نساجی به لیگ برتر است افزود: مالکان، مدیرعامل، سرپرست، سرمربی، بازیکنان و همه عوامل تیم به چیزی جز صعود به لیگ برتر فکر نمی کنند. با توجه به اینکه مالکان بهترین امکانات، مدیرعامل بهترین شرایط، کادرفنی بهترین تمرینات و بازیکنان بیشترین تلاش خود را در این فصل بکار گرفته اند و اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، انشالله که آرزوی همه ما یعنی لیگ برتری شد ن نساجی در این فصل رقم خواهد خورد.

مجیدی در پایان گفت: از همه کسانی که پیگیر اخبار باشگاه هستند تشکر می کنم و به مانند همیشه در پایان صحبت هایم می گویم که بی صبرانه منتظر حضور در ورزشگاه شهید وطنی و دیدار با همشهریانم هستم.

هافبک اکسین به نساجی پیوست

هافبک فصل گذشته اکسین با عقد قراردادی یک ساله به جمع شاگردان مهدی پاشازاده اضافه شد.

محمود شفیعی، هافبک فصل گذشته اکسین کرج دقایقی پیش با حضور در دفتر علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، پس از انجام مذاکرات نهایی با عقد قراردادی یک ساله به جمع شاگردان پاشازاده پیوست.

اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران معرفی شدند

پس از جلسه مالکان باشگاه نساجی مازندران، آقایان فرهاد صنیعی فر، مهدی پرهام، علی امیری، داریوش مصطفوی و خلیل سپهر سبحانی به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه معرفی شدند.

عصر امروز اولین جلسه هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران با حضور همه اعضا در دفتر باشگاه برگزار شد و پس از رای گیری آقای فرهاد فرهادصنیعی فر به عنوان رییس، مهدی پرهام به عنوان نایب رییس و علی امیری به عنوان مدیرعامل و سخنگو باشگاه نساجی مازندران معرفی شدند.

دعوت فولادی ها از نساجی برای بازی تدارکاتی

با نزدیک شدن به زمان آغاز لیگ های مختلف، تیم ها برای کسب آمادگی بیشتر به دنبال حریفان تدارکاتی قدرتمند هستند تا پس از بازی با آنها نقاط ضعف تیم را شناسایی و آن را برطرف سازند.

عصر روز گذشته مدیران باشگاه فولاد خوزستان طی تماسی با فرزاد مجیدی، سرپرست باشگاه نساجی مازندران از شاگردان مهدی پاشازاده برای برگزاری دیداری تدارکاتی در تهران دعوت به عمل آوردند که مجیدی پس از مشورت با مدیرعامل و سرمربی باشگاه، ضمن عذرخواهی از مدیران باشگاه بزرگی چون فولاد خوزستان تنها به دلیل اینکه تمامی حریفان تدارکاتی مورد نظر مهدی پاشازاده از قبل مشخص شده، از طرف باشگاه این دعوت را نپذیرفت و ابراز امیدواری کرد تا در زمان مناسب تری حتما یک بازی تدارکاتی با این تیم بزرگ را ترتیب دهند.

باشگاه فولاد خوزستان در ادامه روند آماده سازی خود از هفته آینه اردویی را در تهران برگزار خواهد کرد.

 

اولین دیدار تدارکاتی نساجی در سرعین

نساجی مازندران چند روزی است که برای کسب آمادگی بیشتر، تمرینات پیش فصل خود را در سرعین اردبیل پیگیری می کند.

شاگردان مهدی پاشازاده در ادامه انجام دیدارهای تدارکاتی خود، عصر فردا از ساعت ۱۸:۳۰ در زمین ورزشی سرعین به دیدار شهرداری تبریز می روند.

نساجی مازندران تا کنون در سه دیدار تدارکاتی مقابل پیکان، سپاهان و استقلال قرار گرفته که حاصل تلاش بازیکنان این تیم به ترتیب برد ۲-۰، تساوی صفر – صفر و شکست یک – صفر بوده است.

 

اتفاق جالب در اردو نساجی

فرزاد مجیدی، سرپرست جوان و سخت کوش نساجی مازندران پس از تماس مدیران باشگاه و درخواست تهیه بلیط برای حضور بازیکنان و مربیان جدید در سرعین، در کمترین زمان ممکن این کار را انجام داده به طوری که این سرعت عمل او در کنار برگزاری اردویی موفق اتقاق جالبی را در تمرینات نساجی به وجود آورده است.
یکی از بازیکنان جدید باشگاه نساجی مازندران روز گذشته در زمان استراحت تیم در هتل محل سکونتشان در سرعین اردبیل با مدیران باشگاه در تهران به توافق رسیده و پس از تماس با سرپرست جوان باشگاه برای تهیه بلیط این بازیکن، با سرعت عمل مجیدی، اولین تمرین شاگردان پاشازاده در سرعین با بازیکن جدیدشان برگزار شد.

 

برتری نساجی مازندران مقابل شهرداری تبریز

نساجی مازندران عصر امروز در چهارمین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود در سرعین به مصاف شهرداری تبریز رفت که در نهایت توانست این تیم را شکست دهد.

نساجی مازندران و شهرداری تبریز برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در رقابت های لیگ آزادگان عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شاگردان مهدی پاشازاده با انجام یک بازی زیبا و سراسر هجومی با دو گل مجتبی بیژن و مجتبی ممشلی حریف تبریزی خود را شکست دادند.

نساجی مازندران تا کنون در چهار دیدار تدارکاتی مقابل پیکان، سپاهان، استقلال تهران و شهرداری تبریز به میدان رفت که کارش را با کسب دو پیروزی (پیکان صفر – ۲ نساجی و شهرداری تبریز صفر – ۲ نساجی) ، یک تساوی (سپاهان صفر – صفر نساجی) و یک شکست (استقلال یک – صفر نساجی) به پایان رسانده تا هوادارانش بیش از پیش به حضوری قدرتمند در لیگ امسال امیدوار شوند.

شرح گل ها:
*مجتبی بیژن، مدافع میانی نساجی مازندران، گل اول این مسابقه را با ضربه سر وارد دروازه تبریزی ها کرد.

*مجتبی ممشلی، مدافع میانی نساجی مازندران، گل دوم را با یک ضربه استثنایی از نقطه خطا پشت محوطه جریمه به ثمر رساند.