یارگیری پر التهاب نساجی‌/دو خرید جدید و دو تمدید دیگر به لیست پاشازاده اضافه شد!

روز چهارم زمان نقل و انتقالات لیگ فوتبال کشور در حال سپری شدن است و مهدی پاشازاده؛ سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه یارگیری‌هایش در فصل جدید، دو بازیکن جدید را به لیست خود اضافه کرد و با دو بازیکن فصل گذشته هم تمدید کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روز چهارم زمان نقل و انتقالات لیگ فوتبال کشور در حال سپری شدن است و مهدی پاشازاده؛ سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه یارگیری‌هایش در فصل جدید، دو بازیکن جدید را به لیست خود اضافه کرد و با دو بازیکن فصل گذشته هم تمدید کرد.

علی اکبر فرهنگ؛ هافبک فصل گذشته تیم مس کرمان و محمد آشتیانی مدافع سابق تیم آلومینیوم اراک پس از توافق با باشگاه نساجی به این تیم ملحق شدند. همچنین سهیل رحمانی و محمدمهدی نظری؛ به ترتیب هافبک و مهاجم فصل گذشته تیم نساجی، قراردادشان را بمدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کردند. در ادامه شرح مختصری از بازیکنان نامبرده را به اطلاع شما کاربران عزیز می‌رسانیم.

 

علی اکبر فرهنگ: وی متولد ۱۲ خرداد سال ۶۵ و اصلتا کاشانی نیز می‌باشد. فرهنگ در پست هافبک توپ می‌زند و سابقه بازی در تیم‌های گسترش فولاد تبریز، ماشین‌سازی تبریز، پیکان تهران، استقلال اهواز، الومینیوم هرمزگان، پارس جنوبی جم، راه اهن و مس کرمان را در کارنامه دارد. وی سابقه همکاری با مهدی پاشازاده را در تیم‌های راهآهن و پارس جنوبی را هم نیز داراست. علی اکبر فرهنگ پس از پیوستن به نساجی پیامی را همانند دیگر بازیکنان منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید.

*دلیل انتخاب نساجی برای من هم خود آقا مهدی پاشازاده بوده است زیرا هر فوتبالیستی علاقه دارد که با ایشان همکاری کند و به این دلیل که هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی به شکلی است که  انسان عاشق کار کردن با او می‌شود. نساجی یه برند معتبر است و بازی کردن در این تیم لذت بخش است و انشالله در فصل جاری به لیگ برتر صعود کنیم.

 

 

محمد آشتیانی: مدافع فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک که اصلیتی اراکی هم دارد و متولد ۲۸ بهمن سال ۶۶ نیز می‌باشد. آشتیانی سابقه بازی در تیم‌های پیکان تهران، نیروی زمینی تهران و الومینیوم اراک را نیز در کارنامه دارد. همچنین او سابقه همکاری در دو مقطع را با مهدی پاشازاده در آلومینیوم اراک را بهمراه دارد. پیام محمد اشتیانی پس از پیوستن به نساجی را در ادامه می‌خوانید.

*دلیل اینکه نساجی را انتخاب کردم، قائمشهر و هواداران این تیم هستند و تعاریف بی‌نظیری از جو ورزشگاه وطنی از دوستانم شنیده بودم و همچنین حضور آقای پاشازاده هم بسیار مرا راغب به حضور در این تیم کرد و انشالله به کمک مردم و حمایت هواداران به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

 

 

محمدمهدی نظری: بازیکن اهل شیراز که متولد ۱۱ اسفند سال ۶۷ نیز می‌باشد. وی سابقه بازی در تیم‌های مرصاد شیراز، فجر سپاسی شیراز، استقلال تهران، گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد را در کارنامه دارد. نظری نیم فصل دوم لیگ سال قبل به نساجی پیوست. وی همچنین سابقه دعوت شدن به تیم ملی را هم دارد و ۲ گل ملی هم به ثبت رسانده است. پیام این بازیکن را پس از تمدید قرارداد با نساجی را در ادامه می‌خوانید.

* تیم نساجی و مردم قائمشهر و هوادران پرشور این تیم را قلبا دوست دارم و با دلم پیش آمدم. با شناختی که از مالکین و مدیرعامل و کادرفنی و سرپرستی داشتم، راغب به تمدید قزازداد شدم و امیدوارم با حمایت یار دوازدهم‌مان که هواداران هستند، به لیگ برتر صعود کنیم.

 

 

سهیل رحمانی: هافبک فصل گذشته نساجی که متولد ۱۳ آبان سال ۶۷ نیز می‌باشد و اصالتی فومنی دارد. وی سابقه‌ بازی در تیم‌ ملوان بندر انزلی را هم در کارنامه دارد. پیام این بازیکن پس از تمدید قرارداد با نساجی را در ادامه می‌خوانید.

* خیلی خوشحالم که دوباره میتوانم در تیم بزرگ نساجی بازی کنم. تماشاگران قاءمشهری واقعا فوق العاده هستند و به انسان این انگیره زا می‌دهند که همیشه در اولویتت باشند. همه‌چیز پول نمی‌شود و عشق و علاقه‌ای که هواداران نسبت به من داشتند برایم بسیار مهم است و اینکه قائمشهر؛ شهر صمیمی‌ترین دوستم مرحوم مهرداد اولادی بود و در نهایت باعث تمدید قراردادم شد. به امید صعود به لیگ برتر و تشکر از آقا پاشازده و مجموعه باشگاه که باعث شدند در نساجی ماندنی شوم./نساجی اسپرت

 

نساجی آبی پوش شد؛ رونمایی از لباس جدید نساجی!

درحالی که در چند ساله گذشته البسه باشگاه نساجی با رنگ قرمز طراحی می‌شد و محوریت رنگ سرخ بود، این باشگاه برای فصل جدید رقابت‌های لیگ یک، رنگ آبی تیره را انتخاب کرد و خط‌هایی از رنگ قرمز را نیز روی پیراهن خود به نمایش گذاشت. لباس جدید نساجی بسیار شبیه لباس اول پاری‌سن‌زرمن و لباس دوم چند سال قبل بارسلونا است.

 

 

 نساجی مقابل پیکان و سپاهان به میدان می‌رود

تیم فوتبال نساجی مازندران به مصاف دو تیم لیگ برتری برای انجام بازی دوستانه خواهد رفت.

تمرینات نساجی مازندران چند روزی است که با منع حضور بازیکنان تستی و اضافه شدن تمامی نفراتی که قراردادشان با باشگاه نهایی شده، شکل جدی تری به خود گرفته و بازیکنان مرحله نخست بدنسازی پیش فصل را پشت سر می گذارند. با آغاز دور جدید تمرینات نساجی مازندران، طبق برنامه ریزی کادرفنی، بازیکنان این تیم باید تا پیش از عزیمت به اردو سرعین در دو دیدار دوستانه شرکت کنند که با رایزنی علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی با همتایان خود در دو باشگاه لیگ برتری پیکان و سپاهان مقرر شد که بازیکنان نساجی در هفته جاری ابتدا در تهران به مصاف خودروسازان رفته و چند روز بعد در اصفهان مقابل سپاهان صف آرایی کنند.