پروین:او نمی تواند بقیه را پله کند و بالا برود/ بگویید چرا صابر ” لخت ” نشد !؟

آقای میرقربانی با این حرف ها خودت را توجیه نکن! من فوتبالی بوده ام و دوستانی که پشت بنده هستند مطمئن باش شما را قبول ندارندشما در صحبت هایت از دو نفر تمجید کردی که ساخت و ساز غیر مجازت را کمک کنند تا پایان کارت را بگیری!؟ نه خیر اینجا فوتبال است آنجا شهرداري، شما نمی توانی معامله کنید !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به رغم اینکه حدود یک ماه از صعود تیم شهدای بابلسر به رقابت‌های دسته دوم لیگ آزادگان می‌گذرد و بسیاری از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با تعیین سرمربی خود مشغول جذب بازیکنان مدنظرشان هستند اما در بابلسر همه در بلاتکلیفی به سر می‌برند و امروز و فردا کردن‌های مسؤولان این شهر، همه علاقمندان به فوتبال در این شهرستان را کلافه کرده است.

آخرین خبرهای رسیده از بابلسر حاکی است که سیدصابر میرقربانی، سرمربی موفق تیم فوتبال شهدای بابلسر که چندی پیش در نظرسنجی هیات فوتبال استان جهت انتخاب موفق‌ترین مربی استان در لیگ‌های مختلف حائز بیشترین تعداد آرا شده بود، به دلیل همین بلاتکلیفی‌ها درصدد جدایی از این تیم است.

از استقلال اهواز که در لیگ دو کشور قرار دارد، به عنوان مقصد بعدی این مربی نام برده می‌شود و حتی گفته می‌شود میرقربانی به‌زودی راهی اهواز خواهد شد تا با مالک و مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کند.

اما بعد از صحبت های جنجالی ” صابر میرقربانی ” در گفتگویی با مازند اسپرت ، یکی از اعضای شورای شهر بابلسر در واکنش به حواشی بوجود آمده صحبت هایی را ارائه داد که در ادامه حرف های” محجوب پروین ” عضو شورای شهر بابلسر که اتفاقا در تیمداری شهدای بابلسر نیز کم بی تاثیر نبوده را میشویم :

 

کمک های شورای شهر بابلسر نادیده گرفته شد !
پروین در ابتدای صحبت هایش در خصوص کمک های شورای شهر به تیم فوتبال شهدای بابلسر صحبت هایی انجام داد و اظهار داشت :شورای شهر در سال اول ورود این باشگاه نهایت کمک را داشته است. هم از نظر زیر ساخت که زمین فوتبال ما نه سکو داشته و نه چمن مناسب و نه هیچ امکاناتی جهت برگزاری دیدار در سطح کشور، اما همه ی این مشکلات توسط شورای شهر برطرف شد و هچمنین با همت شورای شهر زمین شماره ۲ تختی را ایحاد کردیم.

وی در حالی که از غیر بومی بودن تیم شهدای بابلسر گلایه داشت، ادامه داد : درمرحله دوم تیم را تحویل آقای قربانی دادند اما با چه شرایطی؟ شرایطی که ۷۰ درصد بومی باشند و ۳۰درصد دیگر تیم را غیر بومی تشکیل دهند اما همه چی برعکس شد و از بابلسر بازیکنان کمتری داشته ایم.

وی علت موفقیت شهدای بابلسر را حمایت صفر تا صدی شورای شهر دانست و عنوان کرد : درسال ۹۴ با استفاده از پتانسیل بومی و با کمک های آقای بهروان و نماینده بابلسر آقای مهرداد نجف نژاد تیم در مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور ورود پیدا کرد و توانست جزء پنج تیم اول مرحله دوم لیگ دسه قرار بگیرد و در سال ۹۵ هم توانست در همین مرحله شرکت کند و به لیگ دسته دوم صعود کند ولی من فقط میخوام بگویم که اثرگذاری و این موفقیت حاصل حمایت های صفر تا صدی شورای شهر بابلسر بوده است.

شهدای بابلسر یک باشگاه کاملا خصوصی است !
پروین در خصوص اینکه آیا این تیم از ابتدا در اختیار شورا بوده یا نه اظهار داشت :مالک این تیم شخص بنام آقای ” آقایی ” بود و من به عنوان عضو شورای شهر فقط  به ایشان کمک می کردم.

وی ادامه داد : بنده فقط یک حامی در این تیم بوده ام چون این باشگاه کاملا یک باشگاه خصوصی است و وظیفه ما در به حرکت درآوردن و شروع کار باشگاه برای شرکت در لیگ کشور به عنوان یک اداره ای که باید در بحث ورزش کمک حال باشد آمده ایم کمکشان کردیم اما مورد نقد هم ازسوی ورزش های دیگر مثل: کشتی، والیبال، ورزش رزمی، ورزش آبی و .. قرار گرفته ایم که چرا فقط فوتبال از فوتبال باید حمایت کنیم !!

این مسئول با توضیحاتی به مقایسه تیم داری شهدای بابلسر در سال های قبل و این فصل پرداخت و افزود: تیم شهدای بابلسر قصد داشت در فصل گذشته در مرحله دوم لیگ دسته سوم شرکت کند اما به یکباره به ما گفتند تغییرات شما باید نیم فصل وارد سیستم شود و شما حق تغییر ندارید یارگیری کنید و همین امر سبب شد که تیم با همان بازیکنان که در مرحله اول ناموفق عمل کرده بود، آمد و در مرحله دوم هم شرکت کرد.

وی ادامه داد : تیم با دو تغییر  وارد مرحله دوم لیگ دست سه کشور شد و منتظر نیم فصل شد که در واقعه۷ تغییر لازم را انجام دهد.با جذب ۷ بازیکن و کلی بازیکن بومی، تیمی موفق در نیم فصل دوم داشتیم که این تیم از نظر آماری در نیم فصل دوم لیگ دسته سه قهرمان شد. اما در سال۹۵تیم بابلسر با ۱۰۰%تغییر و استفاده از بازیکنای غیر بومی در لیگ حاضر شد.

دوستان تمام بازی ها را در به جای بابلسر در کیاکلا برگزار کردند !

عضور شورای شهر بابلسر در خصوص برگزاری مسابقات این تیم نیز انتقادی داشت و گفت : حضور بازیکنان غیر بابلسری در تیم به کنار ، آن ها تمامی بازی هایشان را هم در  کیاکلا انجام میدادند. حدود چهار بازی را فقط در بابلسر انجام دادند.

وی ادامه داد :با این وضعیت و عدم استفاده از بازیکنان بابلسری و حضور در شهری دیگر برای برگزاری بازی های رسمی، به نظر شما کدامیک از جوانان و نوجوانان شهر بابلسر برای ورزشی ترغیب میشوند !؟ بعد آقای صابر میر قربانی در مصاحبه اش  می گوید ” اعضای شورا شهر چون بچه هایشان قصد حضور در تیم را داشتند و من مخالف بوده ام میخواهند تیم را بفروشند ” نه آقا ! موضوع این حرف ها نیست ، شما تیم را غیر بومی و غیر بابلسری بسته ای و ما از شما انتظار داشتیم شما از بچهای بابلسری در این تیم استفاده کنی! شما اگر یک یازیکن بابلسری در تیم داشته ای فقط نام ببر تمام مردم بدانند !حالا چرا در کیاکلا بازی کردی مگر تیم برای شهر کیاکلا بود !؟

پروین در خصوص شایعه فروش این تیم توسط شهرداری سخن گفت و افزود : تیمی که صد درصد غیر بومی بود میخواهد در لیگ دسته دوم کشور شرکت کند!؟ اگر با بازیکنای خوب برود ونتیحه نگیرد مردم چه می گویند !؟بعد می گویند تیم را ” صابر ” به لیگ دسته دوم آورد اما شما عرضه یکسال نگهداری و حفظ سهمیه را نداشته اید.

آقای میر قربانی نمی تواند بقیه را پله کند! / من پوراسدالله و عمران آقابزرگ نژاد را دارم !!

پروین در خصوص برنامه و اوضاع شهدای بابلسر برای فصل آینده و حضور در لیگ دسته دوم اظهار داشت :این تیم برای آقای آقایی است و ایشان نیز به شهرداری آمدند و جلساتی برگزار کردند تا شهرداری این تیم را بخرد.برای فروش این تیم مبلغ ۸۰۰میلیون تومان قیمت گذاشتند ولی ما به آنها گفتیم چرا باید برای سهیمه لیگ دسته دوم باید این مقدار مبلغ پرداخت کنیم !؟ما از آقای ” حمیراد ” سوال کردیم و ایشان گفتند که قیمت سهیمه لیگ دسته دوم از ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان است. چرا من باید ۸۰۰تومان بدهم!؟مگر هزینه کرد شما در طول فصل را هم من باید پرداخت کنم !؟ من اگر می خواهم تیم داری کنم باید امتیاز تیم را به شهرداری بدهم که شهرداری برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حداقل یک میلیارد هزینه کند.من هیچ قولی در خصوص فروش یا عدم فروش تیم شهدای بابلسر نمی توانم بدهم.

وی ضمن انتقاد از سرمربی موفق شهدای بابلسر گفت :آقای میر قربانی نمی تواند بقیه را پله کند و بالا برود . من در این شهر محمود پوراسدالله و عمران آقابزرگ نژاد را دارم که با ۷۰%پتانسل غیر بومی و بومی توانستند تیم را در لیگ نگه دارند. این اولین بار نیست که در لیگ شرکت کرده ایم اما ما باید تجربیات بیشتر کسب می کردیم و فرهنگ سازی های بیشتری انجام میدادیم و بعد برای حضور در لیگ دسته دوم آماده میشدیم.

چطور محمود پوراسدالله سال قبل برای تیم شهر لخت شد!؟ صابر توچرا لخت نشدی !؟
عضو شورای شهر بابلسر که به شدت از صحبت های چند روز پیش میرقربانی گلایه داشت در ادامه صحبت هایش با انتقاد از او گفت :وقتی آقای میرقربانی زمین بابلسر را برای مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور قبول ندارد چطور می تواند برای لیگ دسته دوم این زمین را قبول داشته باشد!؟ حتما باید یک ملیارد پول بدهم و برای زمین بابلسر چمن مصنوعی بزارم که آقا قبول داشته باشد !؟من همینم با همین استادیوم و با همین زمین باهمین بازیکن ها..! من قاسم علیزاده ها را داشتم، من مهرداد عاشوری، مجید افتخاری را داشتم، اما الان چطور دو تا بازیکن بابلسری ندارم که در لیگ دسته سوم بازی کنند !؟
وی ادامه داد :چطور محمود پوراسدالله سال قبل برای تیم لخت میشد و بازی می کرد ولی این سوال را از سرمربی تیم دارم که صابر توچرا لخت نشدی و برای تیمت بازی نکردی !؟ تو که از لحاظ فیزیکی آماده تر و بالا تر بودی ! در شانت نمیدیدی برای تیم لخت شوی بازی کنی؟
پروین در خصوص بودجه بندی های اعلام شده برای فصل آینده سخن گفت و ادامه داد :ایشان برآورد تیم داری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را یک میلیارد و پانصد هزار تومان اعلام کردند، مگر ما با این هزینه به لیگ یک قرار است صعود کنیم !؟ اما برای آینده این تیم حساب کرده ام ۱۰بازیکن درجه اول مازندران می شود دویست میلیون ، ده بازیکن درجه دو می شود صد و سی میلیون ده بازیکن هم از بازیکنان بومی با پول توپ و رفت آمد و هتل همه حدود پانصد و پنجاه میلیون می شود . این مبلغی که من حساب کردم کجا و یک میلیارد و پانصد هزار تومان دوستان کجا ! شما خودتان قضاوت کنید .

وی در پایان صحبت هایش ضمن تشکر از تمامی کسانی که برای این زحمت کشیدند، خاطرنشان کرد :ما می خواهیم همه کنار هم قرا بگیرند و وقتی تیم وارد زمین می شود همه بگویند ” بابلسر ” آمده است و با بازیکنان بومی و غیر بومی اش توانست خودش را در لیگ کشور حفظ کند. آقای میرقربانی با این حرف ها خودت را توجیه نکن! من فوتبالی بوده ام و دوستانی که پشت بنده هستند مطمئن باش شما را قبول ندارندشما در صحبت هایت از دو نفر تمجید کردی که ساخت و ساز غیر مجازت را کمک کنند تا پایان کارت را بگیری!؟ نه خیر اینجا فوتبال است آنجا شهرداري، شما نمی توانی معامله کنید !