داریوش مصطفوی: فوتبال از بین می‌رود!

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال می‎گوید از جلساتی مثل بررسی خصوصی‎سازی باشگاه‎های ایران چیزی درنمی‎آید.     به گزارش “مازنداسپرت“، داریوش مصطفوی در دومین نشست بررسی خصوصی‌سازی باشگاه‌های کشور که با حضور کاظم جلالی و جمع زیادی از پیشکسوتان و مدیران فوتبال برگزار می‌شد، با اشاره به واگذار نشدن استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار […]

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال می‎گوید از جلساتی مثل بررسی خصوصی‎سازی باشگاه‎های ایران چیزی درنمی‎آید.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، داریوش مصطفوی در دومین نشست بررسی خصوصی‌سازی باشگاه‌های کشور که با حضور کاظم جلالی و جمع زیادی از پیشکسوتان و مدیران فوتبال برگزار می‌شد، با اشاره به واگذار نشدن استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: اگر خریداران اهلیت نداشتند، اصلا چرا در این مملکت زندگی می‌کنند. اگر بحث اهلیت است که باید از سایر ارگان‌ها و جاهای دیگر شروع کرد. به نظر ما مردم را مسخره کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: به نظر من از این جلسات هیچ چیزی درنمی‌آید چون ما برای ورزش کاری نکرده‌ایم. در این چند سال آدم‌های زیادی آمدند و در ورزش خراب شدند و رفتند. تا تضمین حقوقی و قضایی نباشد نمی‌شود کاری کرد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال یادآور شد: الان هم ما صحبت‌هایی می‌کنیم و آقای لاریجانی هم آن را قبول می‌کند، ولی وقتی آقای لاریجانی هم آن را پیش رئیس جمهور می‌برد، آقای روحانی با کلماتی زیبا آن را قبول نمی‌کند.

مصطفوی خاطرنشان کرد: من دل خوشی از عابدینی و هدایتی ندارم و ۵ سال است با آنها حرفی نزده‌ام ولی اگر اینها اهلیت ندارند چه کسی اهلیت دارد. به نظرم کسانی اهلیت دارند که در باندشان باشند.

وی افزود: به نظرم برای دو باشگاه از همین جمعی که اینجا نشسته، یک هیات مدیره انتخاب کنید! سپس بروید سراغ کار واگذاری و سایر مسائل.

مصطفوی در پایان گفت: فوتبال ما دارد از بین می رود. باشگاه‌های ما به شدت بدهکارند و همه پول‌ها را تلویزیون می‌برد. اگر می‌خواهند باشگاه‌ها را واگذار کنند که زودتر این کار را می‌کردند، حتی خریدار هم آمد ولی آنها باشگاه را ندادند. کاش اهلیت به تمام کشور تسری پیدا می‌کرد.

منبع:ورزش۳