گزارش تصویری/در دیداری تدارکاتی امیدهای نساجی مغلوب باتجربه های صنعت شدند/عکاس:امیرحسین ملایی

تیم فوتبال صنعت ساری نماینده استان مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در اولین دیدار تدارکاتی اش امیدهای نساجی را شکست داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ عصر امروز تیم فوتبال صنعت ساری که خود را برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور آماده میکند در یک دیدار تدارکاتی توانست تیم […]

toopppتیم فوتبال صنعت ساری نماینده استان مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در اولین دیدار تدارکاتی اش امیدهای نساجی را شکست داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ عصر امروز تیم فوتبال صنعت ساری که خود را برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور آماده میکند در یک دیدار تدارکاتی توانست تیم امید نساجی را شکست دهد .

این بازی از ساعت ۱۷ در زمین صنایع چوب و کاغذ مازندران آغاز شد ، در نیمه اول تیم امید نساجی با تک گل میلاد افشار موفق شد با یک گل از خریف خود پیش بیافتد .

در نیمه دوم این بازیکنان باتجربه صنعت بودند که بازی رو در دست گرفتند و با ۲گل قاسم اکبری و ۱گل احمد کیاه نتیجه را به سود خود به پایان برسانند .

درخشش محمد سیاحی در این بازی قابل توجه بود که در دقایق پایانی نیمه دوم یک پنالتی به سود نساجی گرفته شد که محمد سیاحی در دو مرحله ضربه را دفع کرد.

حواشی این دیدار :

** حضور رحیم دست نشان در کنار زمین قابل توجه بود .

** اعتراضات هر دو مربی به داوری هم در نوع خود جالب بود.

** این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ به سود صنعت ساری به پایان رسید .