مازندرانی ها را دریابید تا در رهاورد، مدال های خوشرنگ نصیبمان گردد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهدی عبوری در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات جام فجر آقایان که به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران در سالن سید رسول حسینی این شهر برگزار شد ضمن عرض خیر مقدم گویی به حاضرین و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم شهید تکواندوکار “سید جواد اسدی” فرزند کهن شهر […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهدی عبوری در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات جام فجر آقایان که به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران در سالن سید رسول حسینی این شهر برگزار شد ضمن عرض خیر مقدم گویی به حاضرین و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم شهید تکواندوکار “سید جواد اسدی” فرزند کهن شهر ساری، اظهار کرد: جامعه ورزش دنیا پیام آور صلح و اخلاق و پهلوانی در آن مرام است.

وی افزود: قهرمانی تنها به واسطه غرور به اهتزاز در آمدن پرچم کشورمان ارزشمند است.

شهردار ساری در ادامه عنوان کرد: جامعه ورزش مازندران اصالتش از پاهای خسته در گل نشسته شالیکارانش و همچنین دستان بلندهمت مدال آورانش چون رشته کوه های البرز یادآور سرپنجه های مردان اساطیری طبرستان است برمی خیزد.

وی ادامه داد: از میهمانان، ورزشکاران تکواندوی جهان که دعوت فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران را در جام بین المللی فجر را پذیرفته اند و منت بر سر ما نهادند و در ساری شرف یاب شدند قدردانی میکنم.

عبوری عنوان کرد: بسیار مفتخر هستیم به میزبانی ساری دو اتفاق مهم “جام باشگاه های آسیا” و “جام فجر” در ورزش تکواندو برگزار شد که در اینجا مجالی است تا مردم ساری مهمان نوازی خود را نه تنها به هموطنانشان بلکه به کشورهای آسیایی و در بعد بالاتر با مهمانان عرصه جهانی نشان دهند و به عمل ثابت کنند ساری می تواند تفرجگاه خوبان جهان باشد.

وی تصریح کرد: راه برون رفت از معضلات پیش روی شهرستان و حتی استان از معضلات آن، گردشگری است. در واقع محور و اصل توسعه ساری و مازندران گردشگری توریسم ورزشی و پذیرش گردشگران ورزشی چه از بعد سلامت و چه از بعد قهرمانی آن می باشد.

شهردار ساری در پایان خطاب به مسئولین ورزش ایران، گفت: اگر می خواهید رهاورد تیم های ملی از مسابقات آسیایی و جهانی در اکثر رشته های ورزشی مدال های خوشرنگ داشته باشید؛ مازندران و مازندرانی ها را دریابید چرا که این استان، چشمه جوشان پهلوانان با اخلاق و سخت کوشی است که با توجه ویژه و داشتن فضای مناسب برای حضور در عرصه های ورزش ایران خوش می درخشند

انتهای پیام /فرزانه حسنی