گزارش تصویری / کاروان بانوان ورزشکار مازندران عازم اردوهای راهیان نور شدند / عکاس : زکیه باباجانی

کاروان ورزشکاران مازندران شامگاه سه شنبه با بدرقه مدیران استان به سمت مناطق جنگی غرب کشور و اردوهای راهیان نور حرکت کردند. به گزارش مازند اسپرت ، مراسم بدرقه کاروان راهیان نور ورزشکاران استان مازندران شانگاه سه شنیه با حضور مسئولان استان مازندران برگزار شد و در این مراسم، ورزشکاران مازندرانی با آرمان‌های دفاع مقدس […]

4کاروان ورزشکاران مازندران شامگاه سه شنبه با بدرقه مدیران استان به سمت مناطق جنگی غرب کشور و اردوهای راهیان نور حرکت کردند.

به گزارش مازند اسپرت ، مراسم بدرقه کاروان راهیان نور ورزشکاران استان مازندران شانگاه سه شنیه با حضور مسئولان استان مازندران برگزار شد و در این مراسم، ورزشکاران مازندرانی با آرمان‌های دفاع مقدس و امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند.

حسینیان مسئول بسیج ورزشکاران استان مازندران در این مراسم اظهار داشت: حضور ورزشکاران در اردوهای راهیان نور برای آنها یک سعادت است و باید کاری کنیم که این اتفاق تداوم داشته باشد.

حسینیان افزود: جوانان ورزشکار مازندرانی با حضور در اردوهای راهیان نور، یاد شهدا را گرامی داشته و با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که برگزاری اردوهای راهیان نور در سطح استان مازندران تداوم داشته باشد تا جوانان با آرمان‌های دفاع مقدس بیش از گذشته آشنا شوند.