علی آبادی: تیم جوان، اما باتجربه کشتی فرنگی رقبای قدرتمندی در جام جهانی دارد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درباره جام جهانی کشتی فرنگی گفت: روسیه، آذربایجان و ترکیه در جام جهانی با نفرات اصلی و قهرمانان جهان و المپیک خود در آبادان به میدان می‌آیند و هدف همه آنها قهرمانی است. وی ادامه داد: در ترکیب تیم ایران نفرات جوان و با تجربه‌ای حضور دارند که مدتهاست به […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درباره جام جهانی کشتی فرنگی گفت: روسیه، آذربایجان و ترکیه در جام جهانی با نفرات اصلی و قهرمانان جهان و المپیک خود در آبادان به میدان می‌آیند و هدف همه آنها قهرمانی است.

وی ادامه داد: در ترکیب تیم ایران نفرات جوان و با تجربه‌ای حضور دارند که مدتهاست به دلایل مختلف میدان‌های بزرگ را ندیده‌اند و قطعا باید در این مسابقات که در سطح بالایی برگزار می‌شود، توانمندی‌های خود را نشان دهند.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: انتظار ما در شورای فنی از کادر فنی و کشتی‌گیران این است که با تمام توان به مصاف حریفان خود بروند و در مبارزه با رقبای خارجی طراز اول نشان دهند که صحبت‌های برخی از آنها در مورد پوشیدن دوبنده تیم ملی بر مبنای عملکرد و توانمندی‌های آنهاست.

دارنده مدال نقره جهان افزود: شورای فنی طبق مصوبه خود تا بازی‌های آسیایی جاکارتا به سرمربی تیم ملی فرصت داده است، اما این موضوع نافی این نیست که ما بر عملکرد کادر فنی نظارت نداشته باشیم. انتظار ما از کشتی‌گیران این است که با تمام توان با رقبای خود مصاف دهند و تا پای جان برای شادی دل مردم تلاش کنند و این تیم المپیک ۲۰۲۰ توکیو است./فارس