محبی: تلاش می‌کنیم بهترین میزبانی را در جام جهانی کشتی آزاد داشته باشیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمدحسین محبی در گفت‌وگویی درباره آمادگی کرمانشاه برای میزبانی از مسابقات جام جهانی کشتی آزاد گفت: از هفته‌ها قبل تمام کارها انجام شده است و برنامه‌ریزی خوبی برای بهترین میزبانی تدارک دیده‌ایم. وی ادامه داد: مردم کشتی‌دوست کرمانشاه نیز منتظر حضور تیم‌ها برای به نمایش گذاشتن رقابتی تماشایی هستند. سالن […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمدحسین محبی در گفت‌وگویی درباره آمادگی کرمانشاه برای میزبانی از مسابقات جام جهانی کشتی آزاد گفت: از هفته‌ها قبل تمام کارها انجام شده است و برنامه‌ریزی خوبی برای بهترین میزبانی تدارک دیده‌ایم.

وی ادامه داد: مردم کشتی‌دوست کرمانشاه نیز منتظر حضور تیم‌ها برای به نمایش گذاشتن رقابتی تماشایی هستند. سالن ۶ هزار نفری امام خمینی مهیای میزبانی مسابقات است و تلاش می‌کنیم بهترین میزبانی را داشته باشیم.

رئیس هیأت کشتی کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری چنین مسابقاتی به رشد و توسعه کشتی در جذب جوانان به این رشته در استان‌ها کمک می‌کند. ۲ سال قبل که جام تختی را برگزار کردیم ۳ کشتی‌گیر کرمانشاهی مدال گرفتند که حالا به عضویت تیم ملی درآمده‌اند و قرار است به عنوان نماینده شهر و استانشان در جام جهانی روی تشک بروند.

محبی افزود: برگزاری چنین مسابقاتی به پیشرفت کشتی در استان‌ها کمک می‌کند و باعث ایجاد انگیزه در علاقه‌مندان برای حضور در کشتی می‌شود.

وی درباره برنامه‌هایش در دوره ۴ ساله‌اش به عنوان رئیس هیأت کشتی استان گفت: جوانان خوبی را پشت خط داریم که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت که توانایی عضویت در مسابقات آسیایی و جهانی را دارند. امیدواریم در این ۴ سال پیش رو با کمک و همکاری تمام بزرگان کشتی کرمانشاه به پیشرفت این رشته کمک کنیم و بتوانیم بار دیگر شاهد حضور کشتی‌گیران کرمانشاهی در تمام رده‌های تیم‌های ملی باشیم.

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۷ میلادی، روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه با حضور ۸ کشور برتر کشتی آزاد جهان در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار می‌شود که تیم کشورمان در گروه دوم با تیم‌های ترکیه، مغولستان و هند هم‌گروه است./فارس