مدال برنز ارزشمند ابوالفضل یعقوبی در اولین سابقه حضور در مسابقات گرندپریکس

ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار شایسته مازندرانی وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان در اولین سابقه حضورش در مسابقات گرندپریکس مدال ارزشمند برنز را به گردن آویخت.   به گزارش مازند اسپرت ؛ در آخرین روز از مرحله اول مسابقات گرندپریکس (G4) در سال ۲۰۱۵، ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار مازندرانی وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان در اولین سابقه حضورش در این […]

TEKVANDOابوالفضل یعقوبی تکواندوکار شایسته مازندرانی وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان در اولین سابقه حضورش در مسابقات گرندپریکس مدال ارزشمند برنز را به گردن آویخت.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ در آخرین روز از مرحله اول مسابقات گرندپریکس (G4) در سال ۲۰۱۵، ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار مازندرانی وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان در اولین سابقه حضورش در این رقابت ها با ۳ پیروزی ارزشمند و یک شکست مدال برنز را به گردن آویخت.
ابوالفضل یعقوبی برای کسب مدال برنز این مسابقات، ابتدا به مصاف ماکسیم پوتوین از کانادا رفت و توانست با نتیجه ۱۵ بر ۳، نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۰۹ را از پیش رو بردارد.
او در ادامه رو در روی جوز انتونیو روسیلو از اسپانیا، دارنده دو مدال برنز قهرمانی جهان قرار گرفت که پس از تساوی صفر-صفر در راند طلایی برنده از شیاپ چانگ خارج شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
تکواندوکار شایسته کشورمان، در ادامه برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی وزن دوم المپیکی (۶۸- کیلوگرم)، الکسی دنیسنکو از روسیه، دارنده مدال برنز المپیک لندن ۲۰۱۲، نایب قهرمان جهان ۲۰۱۵ و دارنده ۳ مدال طلای مسابقات گرندپریکس در سال ۲۰۱۴ را پیش رو داشت که در یک رقابت بسیار جذاب و دیدنی، توانست در ثانیه های پایانی با زیرکی ۱۵ بر ۱۴ برنده شود.
او در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها ، هون کیم از کره جنوبی (نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۳) را پیش رو داشت که در یک رقابت بسیار پایاپای ۸ بر ۶ نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز بسنده کرد.
یعقوبی با این مدال ارزشمند ۱۴/۴ امتیاز را به سبد اندوخته هایش در رنکینگ المپیک ریو ۲۰۱۶ اضافه کرد.
فرزان عاشورزاده دیگر ملی پوش ارزشمند تکواندو مازندران در وزن ۵۸- کیلوگرم با اقتدار موفق به کسب مدال خوش رنگ طلا در این رقابت ها شد.
در این دوره از مسابقات که با حضور ۲۴۵ تکواندوکار در ۴ وزن المپیکی زنان و مردان از روز جمعه ۲۳ مردادماه در شهر ‘مسکو’ روسیه آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.
مسابقات گرندپریکس G4 بود و دارندگان مدال طلا ۴۰ امتیاز، دارندگان مدال نقره ۲۴ امتیاز و دارندگان مدال برنز ۱۴/۴ امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی شان در راه کسب سهمیه المپیک، بدست آوردند.
همچنین به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۵، ۳ و یک هزار دلار جایزه نقدی نیز اهدا شد.