اولین جلسه هیأت مدیره باشگاه خونه به خونه مازندران در تهران برگزار شد + عکس

اولین جلسه اعضای هیأت مدیره باشگاه خونه به خونه مازندران در تهران برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت ، ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه عصر امروز اولین جلسه هیأت مدیره باشگاه خونه به خونه مازندران با حضور برادران حسن زاده و سایر اعضای این هیأت برگزار شد. در این جلسه آخرین تحولات تیم فوتبال خونه به خونه […]

khoonehاولین جلسه اعضای هیأت مدیره باشگاه خونه به خونه مازندران در تهران برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت ، ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه عصر امروز اولین جلسه هیأت مدیره باشگاه خونه به خونه مازندران با حضور برادران حسن زاده و سایر اعضای این هیأت برگزار شد.

در این جلسه آخرین تحولات تیم فوتبال خونه به خونه مازندران و علل شکست دیروز این تیم مورد بررسی قرار گرفت و البته شاهد چند انتصاب نیز بودیم.

طی تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد، دکتر حمیدرضا آصفی به عنوان رئیس و دکتر جعفر هاشمی به عنوان نائب رئیس این هیأت  انتخاب شدند.

همچنین مهندس علی امیری، یکی از اعضای هیأت مدیره به عنوان سخنگوی باشگاه و احسان عزیزی نیز به عنوان منشی جلسات هیأت مدیره منصوب شدند.

گفتنی است، مهندس محمدرضا اسکندری و برادران حسن زاده هم به اعضای هیأت مدیره باشگاه در این جلسه حضور داشتند و قاسم حسن زاده نیز به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد.

به گزارش مازند اسپرت، دومین جلسه هیأت مدیره باشگاه خونه به خونه مازندران دوازدهم شهریور ماه در بابل برگزار خواهد شد.