آخرین وضعیت مصدومان کاروان ورزشی دانشجویان ایران در یونیورسیاد

مسئول پزشکی کاروان ورزشی ایران در یونیورسیاد جهانی دانشجویان گفت: تمامی تمهیدات لازم از سوی کادر پزشکی ایران برای سلامت هر چه بیشتر ورزشکاران اندیشیده شده است تا از بروز مصدومیت‌های احتمالی جلوگیری شود.   به گزارش مازنداسپرت از کره‌جنوبی، دکتر روح‌الله نوریان درباره آخرین وضعیت مصدومان کاروان ورزشی دانشجویان ایران اظهار کرد: تنها یک […]

مسئول پزشکی کاروان ورزشی ایران در یونیورسیاد جهانی دانشجویان گفت: تمامی تمهیدات لازم از سوی کادر پزشکی ایران برای سلامت هر چه بیشتر ورزشکاران اندیشیده شده است تا از بروز مصدومیت‌های احتمالی جلوگیری شود.

 

به گزارش مازنداسپرت از کره‌جنوبی، دکتر روح‌الله نوریان درباره آخرین وضعیت مصدومان کاروان ورزشی دانشجویان ایران اظهار کرد: تنها یک بازیکن فوتبال که در پست هافبک بازی می‌کند دچار مصدومیت جدی شده است و قطعا به بازی اول ایران مقابل ژاپن نخواهد رسید.

وی افزود: همچنین چند بازیکن در فوتبال و والیبال دچار مصدومیت مزمن هستند که در حال حاضر اقدامات درمانی روی آنها انجام می‌شود و مشکل جدی بابت حضور آنها در میدان دیده نمی‌شود.

مسئول تیم پزشکی کاروان ایران درباره امکانات پزشکی کاروان ایران در گوآنگجو هم خاطرنشان کرد: تمام ابزارهای پزشکی مورد نیاز از تهران به کره‌جنوبی آورده شده است و در کلینیکی که ایجاد شده است، تمامی ورزشکاران ایران به طور منظم تحت نظر قرار می‌گیرند. در این کلینیک ویزیت کامل ورزشکاران و در صورت نیاز درمان دارویی آنها انجام می‌گیرد. همچنین دو فیزیوتراپ آقا و خانم و یک متخصص تغذیه در این کلینیک حضور دارند و اقدامات مورد نیاز را برای درمان و مشاوره صورت می‌دهند.

نوریان یادآور شد: دکتر تغذیه کاروان برای هر مسابقه به مربیان یک برنامه تغذیه‌ای کامل درباره نحوه تغذیه ورزشکاران، مصرف مکمل‌ها و خواب آنها ارائه می‌کند. حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه خرید مکلمل‌های دارویی شده که از ایران به کره جنوبی آورده‌ایم.

 

منبع:ایسنا