رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران: شهاب‌انداز قوی‌ترین وزنه‌بردار نوجوان کشور شد

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: محمد شهاب‌انداز در مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان کشور در دسته به‌اضافه ۹۴ کیلوگرم به عنوان قوی‌ترین مرد کشور انتخاب شد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ عباس رحیمی با اشاره به درخشش وزنه‌برداران نوجوان مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور گفت: در این پیکارها محمد شهاب‌انداز از مازندران در دسته به‌اضافه ۹۴ […]

VZNEرئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: محمد شهاب‌انداز در مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان کشور در دسته به‌اضافه ۹۴ کیلوگرم به عنوان قوی‌ترین مرد کشور انتخاب شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ عباس رحیمی با اشاره به درخشش وزنه‌برداران نوجوان مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور گفت: در این پیکارها محمد شهاب‌انداز از مازندران در دسته به‌اضافه ۹۴ کیلوگرم با بلند کردن بیشترین وزنه به عنوان قوی‌ترین مرد کشور انتخاب شده است.

وی از قهرمانی مقتدرانه تیم وزنه‌برداری مازندران در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: در این رقابت‌ها محمد شهاب‌انداز از مازندران در یک ضرب ۱۲۰ کیلوگرم، دو ضرب ۱۶۰ کیلوگرم و در مجموع با ۲۸۰ کیلوگرم به عنوان قوی‌ترین مرد کشور انتخاب شد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در ادامه با اشاره به کسب ۲۴ مدال توسط وزنه‌برداران مازندرانی در این مسابقات افزود: در این رقابت‌ها تیم وزنه‌برداری مازندران با ۶۱۷ امتیاز مقتدرانه قهرمان کشور شد.

رحیمی از رقابت ۱۴۰ وزنه‌بردار ۱۳ و ۱۴ سال کشور به میزبانی قزوین خبر داد و افزود: پس از مازندران تیم‌های خوزستان با ۵۳۲ و گیلان با ۴۸۸ امتیاز دوم و سوم شدند.

وی درباره نفرات برتر وزنه‌بردار مازندرانی در این مسابقات گفت: امیررضا رمضانی‌مقدم در دسته ۵۶ کیلوگرم به دو مدال نقره و یک مدال برنز، امیرحسین سلامت در دسته ۶۲ کیلوگرم به سه مدال برنز، علی‌آقا کوچکی در دسته ۶۹ کیلوگرم به دو مدال طلا و یک مدال نقره و امیرخلیلی در دسته ۷۷ کیلوگرم به سه مدال طلا دست یافتند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران اظهار کرد: همچنین امیررضا عسگری‌دون در دسته ۸۵ کیلوگرم به سه مدال طلا، افشین ابراهیمی در دسته ۹۴ کیلوگرم به سه مدال برنز، محمد شهاب‌انداز در دسته ۹۴+ کیلوگرم به سه مدال طلا و امیرمحمد چالاکی در دسته ۹۴+ کیلوگرم نیز به دو مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.

رحیمی از کسب مدال وزنه‌برداران مازندرانی در تمامی اوزان خبر داد و خاطرنشان کرد: مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را داشت و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به حضور محمدصادق محمدی از مازندران به عنوان داور این رقابت‌ها افزود: در این مسابقات غلام‌رضا سلامت به عنوان سرمربی، اکبر غلام نتاج به عنوان مربی و سعید حمزه‌نتاج به عنوان سرپرست تیم مازندران را همراهی می‌کردند.