غرش دوباره پلنگ مازندران؛ بدشانس‌ترین كشتی‌گیر ایران هستم !

او که مصدومیت ها دست از سرش بر نمی دارد آخرین روزهای مصدویت اش را سپری می کندو اگر مشکلی پیش نیاید از فردا به دنیای کشتی برمی گردد. به گزارش مازند اسپرت ؛خودش در این مورد می گوید:«امیدوارم دیگر کابوس به سراغم نیاید.خدا را شکر دیگر آخرین روزهای مصدومیت ام را سپری می کنم.من […]

yazdaniاو که مصدومیت ها دست از سرش بر نمی دارد آخرین روزهای مصدویت اش را سپری می کندو اگر مشکلی پیش نیاید از فردا به دنیای کشتی برمی گردد.

به گزارش مازند اسپرت ؛خودش در این مورد می گوید:«امیدوارم دیگر کابوس به سراغم نیاید.خدا را شکر دیگر آخرین روزهای مصدومیت ام را سپری می کنم.من خیلی بدشانسم که این مصدومیت ها دست از سر من بر نمی دارند.قبلاً هم گفته بودم بدشانس‌ترین كشتی‌گیر ایران هستم اما خدا را شكر همه چیز دارد تمام می‌شود و دارم از دست این كابوس نجات پیدا می‌كنم. »

از او سوال کردم که چقدر امیدوار است تا دیگر این آسیب دیدگی ها با این شدت به سراغش نیاید که یزدانی این واکنش را نشان داد:«تمرینات خوبی را شروع کرده ام و بیشتر هدفم این است که عضلاتم را قوی کنم.از فردا تمریناتم را آغاز می کنم و اگر خدا بخواهد از روز شنبه هم روی تشك می‌روم. این بار می‌خواهم قوی و محكم برگردم و با آمادگی كامل تمریناتم را شروع كنم. »

غرش دوباره پلنگ مازندرانرضا در شرایطی قرار است تمرینات خودش را آغاز کند که می خواهند برای او کمیته پزشکی تشکیل بدهند.کمیته ای که تشخیص می دهد او می تواند به مسابقات جهانی اعزام شود یا نه؟خودش در این مورد می گوید:«این کمیته تشکیل می شود اما همه چیز را به خود من واگذار کرده اند.آنها گفته‌اند كه خودم بهتر از هر كس می‌توانم تشخیص بدهم كه تا چه اندازه آماده هستم. این را حس می‌كنم كه آماده‌ام و می‌توانم به میادین برگردم. »

یزدانی پس از المپیک هم همین شرایط را داشت.او تمریناتش را شروع کرد اما دوباره مصدومیت به سراغش آمد و …شاید هر ورزشکار دیگری هم به حای یزدانی بود نگران می شد.نگران از اینکه نکند دوباره این مصدومیت به سراغش بیاید:«شاید هر کسی هم جای من باشد کمی ترس دارد.به ‌هر ‌حال هر ورزشكاری كه تجربه مصدومیت را داشته باشد از اینكه دوباره مصدوم شود می‌ترسد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. در هر صورت تا روی تشك نروم و كشتی نگیرم چیز زیادی مشخص نمی‌شود اما شرایط از نظر خودم ایده‌آل است. اگر هم نبود كه هیچی دیگر. »

المپیک و مدال آوری در این تورنمنت مهم.یزدانی البته خاطره بدی از رقابت های المپیک دارد اما این بار می خواهد خیلی قدرتمند در این مسابقات حاضر شود.من هدفم گرفتن سهمیه المپیك و حضور در برزیل است. حالا باید ببینیم كه چه اتفاقی می‌افتد و شرایط چطور رقم می‌خورد. توكلم بر خداست و ان‌شاءا… از روز شنبه روی تشك می‌روم و آرام آرام همه چیز را شروع می‌كنم. »