برای عادل غلامی که به تیم شهرش نیامد ؛پیروز باشی همیشه و جلوی کاله بازنده!

نیامدن عادل غلامی بازتاب داشت.خیلی ها دلخور شدند و گروهی هم این را حق طبیعی ستاره سرعتی زن تیم ملی والیبال دانستند تا تیمش را برگزیند. به گزارش مازند اسپرت ؛ عادل از قرار منتظر تماس کاله ای ها بود.گفته می شود که کاله به بازیکن سابقش پیشنهاد ۶۰۰ میلیون تومانی هم برای یک فصل […]

Adelنیامدن عادل غلامی بازتاب داشت.خیلی ها دلخور شدند و گروهی هم این را حق طبیعی ستاره سرعتی زن تیم ملی والیبال دانستند تا تیمش را برگزیند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ عادل از قرار منتظر تماس کاله ای ها بود.گفته می شود که کاله به بازیکن سابقش پیشنهاد ۶۰۰ میلیون تومانی هم برای یک فصل داده است اما بازار را بانک سرمایه حسابی خراب کرده است.این تیم تازه وارد به لیگ برتر با مبالغ هنگفت ستاره ها را می گیرد.کاله ای ها می گویند عادل خبر داشته که او را می خواهند ولی فردایش روانه تیم مصطفی کارخانه شده که حتما مبلغ بیشتری برایش کنار گذاشته بودند.
عادل نیامد، حیف شد اما امیدواریم کماکان بی نظیر باشد و پیروز باشد به جز در تقابل مقابل کاله!
مجتبی میرزاجان پور هم در پیکان ماند او خیلی دلش نمی خواست تا پس از حواشی چند سال پیش به آمل بیاید ضمن آنکه در تهران راحت است و قصد بازگشتن نداشت.
قدیمی های جدید
اما دو بازیکن قدیمی کاله به خانه برگشتند.رضا قرا امد تا پیکان را رها کند و دوباره برای کاله بازی کند.این بازگشت حسابی برای هواداران خوشحال کننده بوده و محبوبیتش را هم بیشتر کرده است.دیگر بازیکن قدیمی و حالا جدید جدید صابر نریمان نژاد است که در شهرش بازی می کند.صابر و رضا فضای تیم را مجرب تر و میدان دیده تر می کنند.
کاملا بومی
سعید شیرود که زودتر از همه آمده بود و علی شفیعی هم خیلی زود قرارداد بست تا دریابیم کاله ۹۴ بومی خواهد بود.مرصاد آقاجانی که قبلا در رده های پایه برای تیم ملی بازی می کرد مهره جدید است مثل مبین مظلوم که حتما هواداران را راضی می کند.ولی علی پور هم می تواند بازیکن شاخصی برای تیم باشد.نیکو فرریکس هلندی را سوا کنیم تمامی بازیکنان بومی و بیشترشان از محصولات خود کاله هستند