همایش یادبود و رونمایی از تندیس بنیانگذار باشگاه شموشک نوشهر باشکوه خاصی برگزار شد + گزارش تصویری

اولین و بزرگترین همایش یادبود و رونمایی از تندیس بنیانگذار باشگاه شموشک نوشهر با حضور پرشور هواداران و مسئولین ورزشی و سیاسی برگزار شد . به گزارش مازند اسپرت؛اولین و بزرگترین همایش یادبود و رونمایی از تندیس مهندس مسعود درویش بنیانگذار باشگاه شموشک نوشهر و پدر فوتبال مازندران با حضور خانواده بزرگ مرحوم درویش، مهدی […]

4252اولین و بزرگترین همایش یادبود و رونمایی از تندیس بنیانگذار باشگاه شموشک نوشهر با حضور پرشور هواداران و مسئولین ورزشی و سیاسی برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت؛اولین و بزرگترین همایش یادبود و رونمایی از تندیس مهندس مسعود درویش بنیانگذار باشگاه شموشک نوشهر و پدر فوتبال مازندران با حضور خانواده بزرگ مرحوم درویش، مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال،انوشیروان محسنی ریاست سازمان بهزیستی کشور، قاسم احمدی نماینده مردم منطقه در مجلس، شادمان فرماندار نوشهر، اعضای شورای شهر نوشهر و بازیکنان اسبق و پیشکسوتان باشگاه و جمعی از هواداران پرشور شموشک در تالار شهید باهنر نوشهر برگزار  شد.

در ابتدای این مراسم باشکوه ،دختر مرحوم درویش در صحبت های خودش از تمامی کسانی که در این مراسم برای زنده نگه داشتن نام مهندس درویش حضور پیدا کردند تشکر کرد . همچنین در این برنامه کلیپ های خاطره انگیزی از نمایش غرور آفرین شموشک در لیگ برتر و حضور فعال و همیشه در صحنه مهندس درویش به نمایش گذاشته شد .

قسمت خاطره بازی امروز از نکات جالب توجه این مراسم بود ، جایی که قدیمی ها با حضور در جایگاه از دوران فوتبالی و حضور در کنار مهندس درویش گفتند ، خاطراتی که یاد مهندس دوست داشتنی را در این مراسم باشکوه زنده کرد .

در این مراسم از تندیس مرحوم مسعود درویش رونمایی شد :

به گزارش مازند اسپرت؛این شموشک بود که با ظهورش در ابتدای سال ۷۰ قریب به ۲۰ سال از مازندران حرف زد و سال های اوجش تنها خاطرات شیرین مردمان این خطه و استان است.کانون هواداران شموشک خودخواسته و خود جوش و در اقدامی کاملا دلی و معرفتی تندیس شادروان درویش را درست کرده و آن را در این مراسم به رویت همگان رساند تا بدانند آنچه در خوی و خصلت مازنی هاست از بین رفتنی نیست و آن حس قدرشناسی است که تا به همیشه از مهندس درویش در دل ها می ماند.

احیای شموشک ، احیای فوتبال مازندران !

 کار شاقی نیست زنده کردن دوباره شموشک ، خیلی راحت میشود با احیا کردن شموشک ،موتور بازیکن سازی فوتبال غرب استان را دوباره روشن کرد تا خلعتبری ها ، بنگر ها ، احمدی ها و یوسفی های جدیدی به فوتبال استان و کشور معرفی شوند.

شاید حرکت خودجوش هواداران دوست داشتنی شموشک کبیر درسی باشد برای مسئولین غرب و کل استان که هر چه زودتر برای زنده کردن نام شموشک دست بجنبونند ، نامی که اگر زنده شود شاید فوتبال نه تنها در غرب بلکه در کل استان جان تازه ای به دست بیاورد !

 

گفتنیست در این مراسم تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعد از سخن رانی قول سهمیه و حضور شموشک نوشهر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل آتی را به نوشهری ها داد تا این تیم در فصل آتی در لیگ دسته دوم حضور پیدا کند .

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28