آغاز مسابقات جودو جام شهید هاشمی‎نژاد در بهشهر از فردا

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجتبی قدمی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار ما، با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات جودو بزرگسالان جایزه بزرگ جام شهید هاشمی‌نژاد ، اظهار کرد: سال گذشته نیز نخستین دوره این مسابقات در بهمن‎ماه و به میزبانی بهشهر برگزار شده بود اما امسال با حضور ۱۰ تیم مطرح استان‎های کشور […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجتبی قدمی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار ما، با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات جودو بزرگسالان جایزه بزرگ جام شهید هاشمی‌نژاد ، اظهار کرد: سال گذشته نیز نخستین دوره این مسابقات در بهمن‎ماه و به میزبانی بهشهر برگزار شده بود اما امسال با حضور ۱۰ تیم مطرح استان‎های کشور و سه تیم از مازندران از روز پنجشنبه ۱۴ بهمن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر فدراسیون حمایت کند می‎توانیم مسابقات را در سطح ملی و در سطح کیفی بالایی برگزار کنیم، افزود: هدف کلی از این رقابت‎ها، چشم‌انداز برگزاری مسابقات در سطح بین‌المللی است.

رئیس هیأت جودو مازندران تصریح کرد: نام‎گذاری این رقابت‎ها به نام شهید هاشمی‎نژاد به‎دلیل سرآمد بودن آن روحانی مجاهد در منش و رفتار بود و ایشان الگوی خوبی برای همه مردم به‎ویژه جوانان هستند تا با تأسی از آن بزرگوار، همواره اخلاق‎مدار باشند.

قدمی ادامه داد: با در نظر گرفتن همه جوانب و همراهی مردم ورزش‌دوست مازندران و بهشهر، امیدوار به برگزاری مسابقاتی در شأن شهید هاشمی‌نژاد هستیم و این آزمونی برای دست‌یافتن به هدف‌هاست.

وی افزود: همه تلاش‎ها برای هر چه باشکوه‌تر شدن این‌ دوره از مسابقات است و از رسانه‌ها نیز که از حامیان ورزش استان هستند نیز قدردانی می‎کنم.

رئیس هیأت جودو مازندران با بیان اینکه بهشهر ظرفیت معنوی و ورزشی فراوانی دارد و می‌تواند در توسعه و پیشرفت ورزش نقش‌آفرینی کند، تصریح کرد: رشته جودو علاقه‌مندان زیادی دارد و با توجه بیشتر به ‌این ورزش، می‎توانیم در رقابت‎های ملی، جهانی و بین‎المللی با دست پُر شرکت کنیم.

قدمی در پایان گفت: این‎دوره از مسابقات در ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه به میزبانی بهشهر در سالن شهید هاشمی‌نژاد برگزار می‌شود.