گزارش تصویری دیدار مدیركل ورزش و جوانان مازندران با مسئولان و پیشكسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان

در حضور مدیركل ورزش و جوانان استان مازندران در روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای با حضور مسئولان و پیشكسوتان مشكلات ورزشكاران باستانی و پهلوانی استان بررسی شد به گزارش مازند اسپرت ؛  این جلسه كه درحضور حبیب حسین زادگان مدیركل ورزش و جوانان استان، عادل عالیشان معاونت توسعه ورزش همگانی استان، فخرالدین اسلامی […]

111در حضور مدیركل ورزش و جوانان استان مازندران در روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای با حضور مسئولان و پیشكسوتان مشكلات ورزشكاران باستانی و پهلوانی استان بررسی شد

به گزارش مازند اسپرت ؛  این جلسه كه درحضور حبیب حسین زادگان مدیركل ورزش و جوانان استان، عادل عالیشان معاونت توسعه ورزش همگانی استان، فخرالدین اسلامی رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای در دفتر مدیركل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مشكلات ورزشكاران و قهرمانان رشته ورزشی پهلوانی و زورخانه ای بررسی شد.

مدیركل ورزش و جوانان مازندران ضمن خیرمقدم به مهمانان جلسه گفت: ورزش باستانی و پهلوانی تنها ورزشی است كه روح و جسم افراد را می سازد و در این رشته ورزشی معنویات اخلاقی و مذهبی به خوبی مشاهده می شود.

حبیب حسین زادگان با اشاره به اینكه توجه نگاه خاصی به این رشته ورزشی در گذشته نشد، بیان داشت: ورزش باستانی و پهلوانی هویت و ریشه اعتقادی، مذهبی و پهلوانی در بین مردم دارد.

وی با بیان اینكه برای گسترش و توسعه این رشته ورزشی تبلیغ خوبی نشد، اذعان داشت: برای پیشرفت این رشته ، ورزش باستانی و پهلوانی باید حمایت ویژه ای در بخش خصوصی و دولتی شود.

در پایان جلسه نیز ورزشكاران و پیشكسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای مشكلات هیئت استان را به مدیركل ورزش و جوانان بازگو كردند.