سرمربی خونه به خونه مازندران: آرزوی قلبی بنده است که دو تیم خونه به خونه و نساجی لیگ برتری شوند

میثاقیان: جمع و جور کردن تیم در چند روز، نتیجه همدلی اعضاء و حمایت مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران است به گزارش مازنداسپرت :سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: علیرغم زمان کمی که داشتیم موفق شدیم با حمایت مسئولان باشگاه و همدلی همه اعضاء این باشگاه تیم را در طی فقط چند […]

میثاقیان: جمع و جور کردن تیم در چند روز، نتیجه همدلی اعضاء و حمایت مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران است

به گزارش مازنداسپرت :سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: علیرغم زمان کمی که داشتیم موفق شدیم با حمایت مسئولان باشگاه و همدلی همه اعضاء این باشگاه تیم را در طی فقط چند روز جمع و جور کنیم.

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار مازندلیگ اظهار داشت: در خصوص آماده سازی تیم، در بین ۲۰ تیم حاضر در لیگ دسته اول در رده های آخر قرار داریم و بسیاری از تیم ها ماه هاست تمرینات بدنسازی و بازی های تدارکاتی خود را پشت سر گذاشتند.

میثاقیان در ادامه افزود:خدا را شکر در طی ۵۲ ساعت تیم را بستیم و این مهم میّسر نشد مگر با کمکی که برادران حسن زاده و مجموعه خونه به خونه با ما داشتند.

وی با بیان اینکه از فردا تمرینات جدی خود را در اردوی کرج آغاز می کنیم گفت: در طی چند روزی که در بابل تمرین داشتیم خوشبختانه بازیکنان تا حدود زیادی به مرز هماهنگی رسیدند و در اردوی کرج سعی می کنیم نقاط ضعف و قوت تیم را شناسائی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران تصریح کرد: این باشگاه سال اولی است که در این سطح از فوتبال کشور فعالیت می کند ولی حضور بنده در این تیم سبب شد تا سطح توقعات فوتبال دوستان این منطقه بالا برود و این کار را برای بنده سخت می کند.

وی خاطرنشان کرد: از تمام عزیزان از هواداران گرفته تا مسئولان ورزش مازندران خواهش می کنم پشتیبان تیم خونه به خونه باشند تا زمینه دلگرمی برادران حسن زاده فراهم شود و حضور آنها در فوتبال به یکی دوسال ختم نشود.

اکبر میثاقیان با ذکر این مطلب که تیمداری بخش خصوصی در این شرایط سخت اقتصادی واقعا سخت است گفت: صادقانه می گویم دلم برای برادران حسن زاده می سوزد. بنده نه به عنوان یک مربی بلکه به عنوان یک انسان معمولی اعلام می کنم مسئولان این باشگاه دل بزرگی داشتند که دست به همچین کاری زدند. بعد از مرحوم درویش فقط آقای پرهام و برادران حسن زاده برای تیم های فوتبال این استان دلسوزانه خرج می کنند و همه ما علی الخصوص مسئولان ذیربط باید تلاش کنیم تا زمینه دلگرمی آنها را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: روزگاری شموشک و نساجی از تیم های گردن کلفت این استان بودند و خونه به خونه نشان داد می تواند به عنوان قطب سوم به فوتبال مازندران کمک کند و زمینه رشد فوتبال این استان را فراهم آورد.

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در پایان گفت: آرزوی قلبی بنده است که دو تیم خونه به خونه و نساجی لیگ برتری شوند و در این برهه از زمان، تنها وحدت و همدلی و حمایت هواداران باغیرت مازندرانی می تواند کمک حال این دو تیم شود.