شکست شهروند در دیداری تدارکاتی + مصاحبه و حواشی این دیدار دوستانه

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از ساری ؛ عصر امروز تیم بزرگسالان شهروند ساری نماینده استان مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور ، در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم شهدای جلین گرگان با سرمربیگری علی زندی پور رفتند که در نهایت با نتیجه ۵ به ۴ مغلوب این تیم گرگانی شدند . این بازی […]

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از ساری ؛ عصر امروز تیم بزرگسالان شهروند ساری نماینده استان مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور ، در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم شهدای جلین گرگان با سرمربیگری علی زندی پور رفتند که در نهایت با نتیجه ۵ به ۴ مغلوب این تیم گرگانی شدند .

این بازی دوستانه در سه تایم ۲۰ دقیقه ای در ورزشگاه بهروش ساری برگذار شد تا ابطحی و زندی پور ، بیشتر با نقاط ضعف شاگردانشان آشنا شوند و خود را بهتر برای مسابقات پیش رو آماده کنند .

شایان ذکر است تیم شهدای جلین گرگان در حال حاظر در لیگ دسته دو کشور فعالیت دارد و در فصل  ۹۳-۹۴ رتبه یک گروه خود را کسب کرده .

گل های تیم شهروند ساری : عماد محمدی ، سعید بلباسی ، طاها مرتضوی ، سالار شهناسی ( هرکدام یک گل به ثمر رساندند )

گل های شهدای جلین گرگان : مصطفی دهقان (سه گل) – سید علی حسینی ، محمد علی هدایتی ( هرکدام یک گل به ثمر رساندند )

از نکات قابل توجه این بازی می توان به حضور علی علیرضایی بازیکن اسبق تیم شهروند که با یک دسته گل در سالن حاظر شد اشاره کرد ؛ علیرضایی دسته گل را برای مربی سابق خود علی زندی پور برد و با وی خوش و بش کرد زیرا علیرضایی و زندی پور قبلا در تیم شاهرود حضور داشتند و آشنایی این دو به همان سالها باز میگردد .

در پایان بازی مصاحبه ای را با آقای ابطحی در خصوص این بازی و بازی بعد با گیتی پسند ترتیب دادیم که با هم مشاهده میکنیم :

مازند اسپرت : با سلام خدمت شما آقای ابطحی ؛ نظرتون در مورد این بازی تدارکاتی چیست ؟

ما از وقفه ای که در لیگ ایجاد شد استفاده کردیم و روی بدنسازی بازیکنان کار کردیم ، دیروز هم خیلی به بچه ها فشار آوردیم به همین دلیل امروز خسته بودیم .

ما امروز چون با با یک تیم لیگ دومی بازی تدراکاتی داشتیم بچه ها کمی تیم مقابل رو دست کم گرفتند و البته تیم گرگانی هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت .

ما  میتوانستیم اینگونه گل دریافت نکنیم و همینطور گل هایی که باید میزدیم را بچه ها با بی دقتی گل نمیکردند . ما هدفمان این بود که یک برنامه خاصی را پیاده کنیم و تا حدودی هم موفق بودیم و همین برای ما کافیست .

شما میدانید که هدف از این گونه بازی های تدارکاتی صرفا پیاده کردن اهداف تاکتیکی است و الحمدالله موفق شدیم به آنچه که میخواستیم برسیم .

مازند اسپرت : برنامتون برای بازی با گیتی پسند چیست ؟

ما تیم گیتی پسند را آنالیز کردیم و طبق این آنالیز دفاع و خط حمله خود را برنامه ریزی کردیم تا انشالله این هفته عملکرد خوبی در بازی داشته باشیم .

گزارش تصویری این بازی تا لحظاتی دیگر در سایت قرار میگیرد .