طی حکمی از سوی حسین زادگان ؛ وضعیت مدیریت باشگاه صنعت ساری نیزمشخص شد !

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران مدیریت تیم فوتبال صنعت ساری را تا اطلاع ثانوی بر عهده حسین دلیری قرار داد . به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری ، بعد از اینکه حاج حبیب حسین زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان استان مازندران […]

deliiriiمدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران مدیریت تیم فوتبال صنعت ساری را تا اطلاع ثانوی بر عهده حسین دلیری قرار داد .

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری ، بعد از اینکه حاج حبیب حسین زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان استان مازندران و مسئولین هیات فوتبال استان مازندران و شهرستان ساری جهت رفع مشکلات مدیریتی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت ساری دست به کار شده بودند و جلسات متعددی را برای برطرف کردن این مشکلات برگزار کردند ، در نهایت حاج حبیب حسین زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان استان مازندران طی حکمی مدیریت و مسئولیت باشگاه صنعت ساری را تا اطلاع ثانوی بر عهده اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری و شخص حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری قرار داد .

 

طبق این حکم از این به بعد مدیریت سابق باشگاه صنعت ساری در این باشگاه هیچگونه سمتی نخواهد داشت و تمامی امورات مربوط به باشگاه صنعت ساری تا اطلاع ثانوی برعهده اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری و شخص آقای حسین دلیری خواهد بود .

 

بر همین اساس حسین دلیری  در اولین اقدام خودش طی حکمی ” رضا تقوی ” را به عنوان سرمربی فصل جدید تیم فوتبال صنعت ساری در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور معرفی کرد و دوشنبه (۱۲ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ ) هم در همین راستا مراسم معارفه سرمربی و مدیر عامل جدید صنعت ساری در رستوران حاج حسن شهرستان ساری برگزار خواهد شد تا مدیر و سرمربی جدید این باشگاه به بازیکنان تیم معرفی گردند .

 

گروه خبری تحلیلی مازند اسپرت ؛ ضمن تبریک به حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری ، آرزوی موفقیت برای ایشان در تیم فوتبال صنعت ساری را دارد .

 

qqq