صحبت های برادران نجاریان بعد از پیروزی امیدهای شهروند / مسعود نجاریان : شرایط بازی ها خیلی سخت است

مسعود نجاریان سرمربی تیم فوتسال امید های شهروند ساری بعد پیروزی تیمش در دیدار با فرش آرا مشهد در گفتگو کوتاه با خبرنگار مازند اسپرت اظهار داشت : بازی بازیه خوبی بود هر دوتا تیم خوب بازی کردن و همانطور که میدانید هر دو تیم در لیگ برتر حضور دارند و برای همین هم هر […]

2888مسعود نجاریان سرمربی تیم فوتسال امید های شهروند ساری بعد پیروزی تیمش در دیدار با فرش آرا مشهد در گفتگو کوتاه با خبرنگار مازند اسپرت اظهار داشت : بازی بازیه خوبی بود هر دوتا تیم خوب بازی کردن و همانطور که میدانید هر دو تیم در لیگ برتر حضور دارند و برای همین هم هر دو تیم تلاش میکنیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی ادامه داد : شرایط بازی ها خیلی سخت است ، مخصوصا برای ما که مصدوم  زیاد داریم .

مسعود نجاریان در خصوص اینکه برخی از هواداران معتقد بودند بازیکن ها با استرس بازی میکنند اظهار داشت :بازی های اول معمولا همینطوره تیم حفاری هم بازی اول از تیم تبریز شکست خورد .

سرمربی تیم امیدهای شهروند ساری در پایان گفت : ما در هر بازی برای برد میایم.انشاالله بتونیم به امید خدا و همت بچه ها بازی های بعدی را ببریم .

 

سعید نجاریان مدیر عامل باشگاه شهروند ساری نیز در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص این دیدار گفت : بازی خوبی بود بچه ها اشتباهات زیادی داشتند از غرور بازیکن ها تا ضعف های گلر تیم ، ولی در پایان تونستند جبران کنند.متاسفانه مشکل ما اینه که به راحتی گل میخوریم و به سختی گل میزنیم .

وی ادامه داد : طرح این مسابقات را از سه چهار سال پیش خودم ریختم تو هییت رییسه سازمان لیگ که انشاالله بتوانیم سال های بعد تعداد تیم ها را کم کنیم تا مسابقات در یک گروه برگزار بشود

نجاریان در پایان گفت : اگر میخوایم از گروه صعود کنیم باید  هر چهار بازی پیش رو را باید ببریم .