بررسی وضعیت طرح ها و ناجیان غریق طرح های سالمسازی دریا در اداره ورزش و جوانان محمودآباد + تصاویر

جلسه بررسی وضعیت طرح ها،منجیان غریق طرح های سالمسازی دریا شهرستان  محموداباد در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان  محمودآباد برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت؛ مهدی شعبان پور در جلسه بررسی وضعیت طرح های سالمسازی دریا سه نکته در روند کاری دستگاهها عضو ستاد را  مهم و تاثیر گذار  بر شمرد.سرپرست اداره ورزش و […]

36363جلسه بررسی وضعیت طرح ها،منجیان غریق طرح های سالمسازی دریا شهرستان  محموداباد در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان  محمودآباد برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ مهدی شعبان پور در جلسه بررسی وضعیت طرح های سالمسازی دریا سه نکته در روند کاری دستگاهها عضو ستاد را  مهم و تاثیر گذار  بر شمرد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان سه نکته را : حضور پرشور و مستمر ناجیان در سواحل-انتخاب و گزینش آگاهانه  هیأت در چینش و انتخاب ناجیان  کارآمد و آب باز و حضور عوامل مرتبط با سواحل را سه نکته اساسی در طرح های سالمسازی دریا عنوان داشتند که خوشبختانه این سه عوامل در تعطیلات نیمه خرداد به وضوح دیده  و جواب داده شد.
ایشان از عدم بکارگیری ناجیان غریق در طر ح ها و اجرای طرح های سالمسازی دریا گلایه داشتند و اظهار داشت: با توجه به حجم بالای مسافری که وارد منطقه میشود بنابراین برای  مناطقی که دارای شهرک های ساحلی،هتل ها،متل ها، و مدیران طرح ها  پیشنهاد میشود ناجی غریق انتخاب  و هزینهها را هم پرداخت کنند.
شعبان پور شاداب سازی و ایجاد فضای بانشاط را در طرح های سالمسازی دریا مهم برشمرد و گفت: امسال شمار غریق در شهرستان با روندی که در پیش دارد به  حول و قوه الهی به حداقل  می رسد.
ایشان  یکی از مشکلات جدی در سواحل شهرستان را حفظ امنیت جان گردشگران در نوار ساحلی دانست و گفت: با استفاده از ناجیان غریق در مناطق خطر آفرین واجرای طرح های سالم سازی تلاش  می شود بیش از گذشته امنیت جان گردشگران حفظ شود.
شعبان پور ادامه داد:همه ساله با شروع فصل گرما شهرستان محمودآباد به عنوان اولین شهر ساحلی از مسیر پایتخت و با بهره مندی از ۳۰ کیلومتر ساحل آزاد و قابل دسترس میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد.
وی با بیان اینکه در سال جاری با توجه وبه اقداماتی که در تامین خرید لوازم امداد نجات انجام شده است  انتظار می رود ضمن توزیع به موقع این وسایل  ،شاهد شرایط بهتری در این زمینه نسبت به گذشته باشیم.

 

 

1

2

3

4

5

6