با حضور برترین‌های ووشو ؛ مسابقات قهرمانی ووشو بانوان مازندران در آمل آغاز شد

مسابقات قهرمانی ووشو بانوان مازندران قبل‌از‌ظهر امروز به میزبانی شهرستان آمل با حضور برترین‌های ووشو آغاز به کار کرد.   به گزارش مازند اسپرت ، مسابقات قهرمانی ووشو بانوان مازندران قبل‌از‌ظهر امروز به میزبانی شهرستان آمل با حضور ۱۰۰ ووشو‌کار آغاز به کار کرد. رئیس هیئت ووشو آمل در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات […]

voooshooمسابقات قهرمانی ووشو بانوان مازندران قبل‌از‌ظهر امروز به میزبانی شهرستان آمل با حضور برترین‌های ووشو آغاز به کار کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، مسابقات قهرمانی ووشو بانوان مازندران قبل‌از‌ظهر امروز به میزبانی شهرستان آمل با حضور ۱۰۰ ووشو‌کار آغاز به کار کرد.

رئیس هیئت ووشو آمل در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفت‌وگویی بیان کرد: این دوره از مسابقات در رده سنی نوجوانان و جوانان پیگیری می‌شود.

سید محمدرضا موسوی افزود: مسابقات قهرمانی ووشو بانوان مازندران به‌منظور انتخاب تیم ووشو بانوان مازندران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برای اعزام به مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود.

وی با اشاره اینکه ووشوی بانوان طی چند سال گذشته رشد زیادی داشته است، اظهار کرد: این رقابت‌ها به میزبانی شهرستان آمل در سالن ورزشی سرپوشیده ستاد مدیریت بحران شهرداری دنبال می‌شود.

موسوی با بیان اینکه ووشوکاران بانوی مازندران در بخش ساندا با یکدیگر مبارزه می‌دهند، ادامه داد: در این مسابقات بیش از ۱۰۰ ووشوکار برتر شهرهای مختلف مازندران با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

رئیس هیئت ووشو آمل گفت: مسابقات قهرمانی ووشو بانوان مازندران با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود و تا امشب ادامه دارد.